Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

JOBB 21.45-7.15

Av Linda - 28 januari 2010 15:34

Egentligen var det ju meningen att jag skulle göra en kortnatt denna natten också, men så kvart i tio hade de ringt från Resursen - jag svara ju självklart inte eftersom jag stänger av ljud och vibratorn. Hade fått ett meddelande om att min kortnatt är utbytt mot en långnatt. Detta gjorde mig jävligt irriterad! Dels ringer de när det VET att jag sover - jag har lite saker att göra imorgon, och då kommer jag behöva gå upp i tid. Sen ändrar dem utan att höra med mig om det är OKEJ! Detta stör mig som in i helvete! Jag var beredd på kortnätter båda nätterna. Detta kommer chefen få höra imorgon. Jag kan ändra tider, men då ska man fan FRÅGA innan! Det har man ju inte chans att göra när man sover på dagen. Näää, fy fan vad irriterad jag är på detta.. Kan låta gnällig nu, men ja jag tycker bara inte att det var schysst att göra så!


Ska snart iväg till PA:s och handla mat också då jag aldrig gjorde det igår! Ska bli skönt att sticka iväg och handla mat så jag har saker här hemma börjar bli ont om lite toapapper och tvål till exempel.

Ska cykla ner till ICA sen också så att jag kna hämta mitt lilla paket som jag fick igår =)

Ni får ha en bra torsdag folks! Tjing tjong!

 
 
Marie

Marie

28 januari 2010 17:08

Drygt, hoppas du får en bra natt iaf.
Kram kram

http://www.mandelstrom.webblogg.se

 
rebban

rebban

28 januari 2010 19:38

tykker ja du ska göra . jo kan förstå det jag har kännt mig lite uttnyttjad dp ja va vikare inge kul alls . man blir så arg men jag hoppas det löser sig för dig .. göra ikväll då ?? kram

http://rebbsann.blogg.se

 
emmie viding

emmie viding

28 januari 2010 20:23

sv; Ja det gjorde dom. vi får se nästa avsnitt om dom griper han för våldtäkt eller ej. :))
har du haft en bra dag? fan, vi har typ en halv meter snö nu, hur jobbigt som helst! har ni mkt snö?

http://emmieviding.blogg.se

 
emmie viding

emmie viding

28 januari 2010 21:18

sv; fyy det låter verkligen inge vidare! ;o Nej, äre sista säsongen av andra avenyn nu? :o vafan, då måste det komma något annat lika bra program efteråt, vad ska man annars glo på lixom? ;o jag ahr haft en bra dag tycker jag. Dansen vart ju idag - hur kul som helst. :D

http://emmieviding.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards