Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

Huvudvärk och 35 minuters Powerwalk

Av Linda - 20 januari 2010 19:26

Usch, idag har jag haft en förjävlig huvudvärk.. Har antagligen ansträngt mina ögon för mycket tror jag. Då jag försöker undvika att använda tabletter så gick jag ut istället. Det var helt underbart att komma ut, och få frisk luft kan jag lova! Jag gick från mig ner till Åttagårdsgaten, Parken, St:Sigfrid fram till ICA, där jag svängde in lite snabbt. På ICA köpte jag Bananer, Marabou Choklad med smak av NonStop och VeckoRevyn! Bananer är så jävla gott tycker jag! Något jag inte äter alltför ofta får bli lite bättre på det känner jag..


När jag gick ut från ICA gick jag Bangatan fram till Industrierna, upp mot F-berget och hem. Jätteskön promenad - inte så lång, men den dög bra idag. Gick ut kvart i fyra så det var lite senare på eftermiddagen.

Nu tittar jag på mysprogrammet Halv åtta hos mig! Tycker att det är så jävla mysigt detta programmet. Sen blir det att se på Roomservice =) Kanske slänger några blickar på matchen också..

Vad ska Ni hitta på ikväll folks? Har Ni haft en bra dag? Ni får hur som helst ha en bra kväll folks! Tjing tjong!


Just det ja, igår fick jag min SOLO =) Alltid lika trevligt när man får annan post än räkningar..

     

 
 
Miss0 - svensk tjej i Oslo

Miss0 - svensk tjej i Oslo

20 januari 2010 19:43

Inte skönt med huvudvärk ;( Försöker också undvika värktabletter så gott det går för jag tar andra tabletter reda så.

Du kan räkna med att jag kommer ta en massa bilder från Mauritius och Thailand ;) Så länge ingen snor min kamera då med andra ord!

Låter som du har bra dagar framöver ;) Jag ska bara slappa. Är hemma och är sjuk nu :( Så ska bara slappa.

http://www.miss0.se

 
Miss0 - svensk tjej i Oslo

Miss0 - svensk tjej i Oslo

20 januari 2010 21:06

Ja, ont i magen är inte att hurra för! Jag har nåt fel i undre delen av mage så var hos gynekologen idag och fick tabletter mot inflammation. Sen feber och förkylning på det :( Inte min bästa dag direkt ;)

Ja, om nån snor min lilla bebis så kommer jag bli riktigt förbannad. Var med om att folk har snott pengar av mig här i Oslo i början när jag kom så jag kan tyvärr inte lita så mkt på folk :(

http://www.miss0.se

 
emmie viding

emmie viding

20 januari 2010 21:14

sv; låter hur bra som helst. :D
jag ska bara tagga ner, kolla på andra avenyn oså. hur mysigt som helst. :D

http://emmieviding.blogg.se

 
Miss0 - svensk tjej i Oslo

Miss0 - svensk tjej i Oslo

20 januari 2010 21:57

Hehe, ja men man kan ju må dåligt för huvudvärk med så ;) Alla är vi olika ju..

Nää, har faktiskt lärt mig att man inte ska lita på alla människor. Tragiskt men sant.. Blir så när man kommer från lilla Västerås och ut i "världen" ;) Mycket som man inte räknar med sker.. Men ser det som en erfarenhet :) Sen att det var en kille som jag var "tillsammans" med som tog det är ju en sak i sig..

http://www.miss0.se

 
emmie viding

emmie viding

20 januari 2010 22:06

sv; usch för huvudvärk alltså! ;( hoppas det släpper.
asså detta avsnittet! usch stackars liv. jag undrar vem det var som våldtog henne. :o haha så jävla stört skönt när kim duvet hallucinerade(stavning?), då när han såg ormen ist för mobilen haha. trodde jag skulle döö. Jaa, greger är helt sjuk i huvet! ;o

http://emmieviding.blogg.se

 
emmie viding

emmie viding

20 januari 2010 22:21

sv; skönt!
usch, ja jag hoppas att det är hamsa och inte kim iaf! Men hamsa vart ju så fett arg på liv, så antagligen är det hen. eller kanske det är marcus? men han verkar inte vara sån, men han vart ju hur dragen som helst lixom. aja, det blir spännande nästa avsnitt! jaa,ussch! &sen försöker han bli rektor och ta över Ullas plats hela tiden, dont like it. -.-

http://emmieviding.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards