Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

Lördagens fest

Av Linda - 19 januari 2010 12:34

Vad dåligt av mig att jag inte har hunnit skriva om lördagens fest ännu! Har inte blivit av ännu bara.. Men men bättre sent än aldrig!

I lördags på dagen hade jag sjukt ont i magen, förbannat illamående var jag - jävla mensvärk! Så jag tog det lugnt på dagen och vilade en timme mellan fyra och fem. När jag hade gått upp var det dock borta =) Efter min lilla powernap åt jag mat och sen var det bara att duscha. Så långt var det inga problem.

MEN när jag skulle sminka mig och ta på mascaran på vänster öga så började det jävla ögat fucka sig totalt. Jag har väldigt känsliga ögon, speciellt vänster ögat är extra känsligt när det gäller mascara. Jag fick sminka om, och om, och om fem gånger innan det blev bra - det rann ju hela jävla tiden! Men den sjätte gången funkade det. Höll på att bli galen plus att jag höll på att börja lipa, men det hjälper ju inte ett skit! Min mascara sjunger på sista versen nu, så det är därför jag blev extra irriterad i ögat. Nästa vecka ska jag köpa en ny helt klart =)


Efter att ha blivit sjukt försenad med sminket gick jag ner mot I., där förfesten hölls gjorde ett stopp på Godislagret där jag laddade på min telefon och köpte Sprite. Sen var det bara att fortsätta gå i mina höga klackar och snor tajta kjol. Måste ha sett roligt ut, såg la ut som att jag bajsat på mig när jag gick. Bjuder på den i så fall.

Hann komma in innanför dörren, hälsa på de som var där tills jag hällde upp min första grogg. Jag låg ju mycket efter i mitt drickande det var jag ju tvungen att hinna ikapp =)

Vi satt och tjötade, skrattade, dansade och hade det allmänt trevligt hos I., vi sju tjejer som bestod av E., I., Linda, Sa., So., T., och jag. Alla var taggade när vi kom ut, och ner till Terrassen där de hade GRATIS inträde för kvällen =) Detta kunde jag bara inte missa - jag som hade tänkt att inte gå ut. Sket sig snabbt kan jag ju säga då.

Jävligt roligt hade vi och det var en väldigt lyckad kväll brudar!

Nu är det tisdag, fy fan vilket väder vi har idag, USCH! Hoppas i får en bra dag folks! Tjing tjong!

 
 
emmie viding

emmie viding

19 januari 2010 14:04

sv; jo det är ju så! haha, jaa de är dem! men jag skulle aldrig kunna jobba med barn direkt. :D
Jo, eller hur. det finns ju typ inga jobb i sverige, ap många som är arbetslösa ju. Det skrämmer en lite.

http://emmieviding.blogg.se

 
Marie

Marie

19 januari 2010 14:44

Jag har också haft mensvärk, inte kul. Men kvällen slutade ju bra tillslut iaf. =)
Kram

http://www.mandelstrom.webblogg.se

 
Ellie

Ellie

19 januari 2010 15:37

Ja precis, dom har nog de mesta :)

Det tycker jag att du ska göra, så blir det lite somrigt i den lägenhet :) Det kan ju behövas så som de ser ut ute.
Har de snöat mer hos er? Det har snöat de senaste 2 dagarna här. Jag blir tokig!!

Ja, vad roligt :) Skönt att komma iväg överhuvudtaget ju :)
Ja precis, så de är ju tur att det blir gratis boende iaf, så kan man lägga pengarna på annat.
Vi blir nog borta torsdag till tisdag eller onsdag, så nästan en vecka :)
Ja, de är sant det. Jag har aldrig sparat till en utlandsresa så får se hur bra det kommer gå för mig ^^

http://estella.bloggagratis.se

 
emmie viding

emmie viding

19 januari 2010 18:02

sv; haha, vad sött! Näe, ungdomar kan nog vara rätt mycket jävligare en småbarn. Man vet ju själv hur man vart mot lärarna på högstadiet lixom haha.
Jaa, jag menar nu la dom ju ner saab, &det vart ju hur många som helst som fick sluta där & går arbetslösna nu typ ju. ;s helt galet sjukt. På något sätt borde det ju gå att fixa något så att fler kan få jobb!

http://emmieviding.blogg.se

 
emmie viding

emmie viding

19 januari 2010 18:39

sv; jo det är sant! usch, &fy för sånna jävlar.
men journalist låter ju super bra!

http://emmieviding.blogg.se

 
emmie viding

emmie viding

19 januari 2010 20:23

sv; ja verkligen. de vart ju skit många som förlorade jobbet pga det. och plus att det är ju många som har fåt sluta på sina jobb pga att det inte finns tillräckligt med pengar nu mera ju ;s dumma USA!
jo, och det är säkert ett rätt kul jobb med :D

http://emmieviding.blogg.se

 
emmie viding

emmie viding

19 januari 2010 21:05

sv; Eller hur! Dom tjänar ju miljoner, medan det finns folk som får slita som fan för att kunna få sitt liv att gå ihop ekonomiskt.
jo, det måste man nog! Men det är säkert ett ganska varierande jobb. :D

http://emmieviding.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards