Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

JOHAN FALK- VAPENBRÖDER

Av Linda - 17 januari 2010 20:56

  

 

Som jag har väntat hela jävla veckan och dagen på att denna dagen ska komma!

ÄNTLIGEN är klockan nio =)

Säger det igen; JOEL KINNAMAN - Grrrrr!

 
 
Miss0 - svensk tjej i Oslo

Miss0 - svensk tjej i Oslo

17 januari 2010 21:35

NIce att dem filmerna sänds på tv om söndagarna. Blir att man ser fram emot söndagskvällarna hehe :)

Det gick bra med nachochipsen.. de hade 4 minuter på sig att springa ner till Joker och köpa nya chips innan de stängde.

Oj, låter soft med 8 boenden bara :) Är de dementa eller är det bara äldre och behöver hjälp? :)

Jag har nog kommit till det stadiet så jag står och trampar på samma ställe på jobbet just nu.. kan inte utvecklas som sagt så jag kollar runt lite granna på andra jobb så får se :)

Min helg har bara varit lugn och skön. Tacokväll på fredag med film, fotomässa och tacos och paradise hotel maraton med en kompis och sen träning idag och sol. Perfekt :) Måste spara pengar ifall vi får dra på resa :)

Har du haft en fin helg då?

http://www.miss0.se

 
Miss0 - svensk tjej i Oslo

Miss0 - svensk tjej i Oslo

17 januari 2010 23:18

Vi har 1:an och 2:an men inte 4:an så det är synd.. skulle vilja se lite program därifrån men men. Webtvn tillåter inte att vi utanför Sverige får se vissa program. Snålt ;/

Ja tacos är jättegott, speciellt när man inte äter det överdrivet ofta heller :)

Om min jobbarkompis från ledig från jobbet så drar vi till Thailand om ca 5 veckor :D Men det är hon får ledigt da.. Annars så blir det evt Mauritius som det ser ut nu två veckor i juni :) Så man har lite att se fram emot första halvåret :)

Låter som en väldigt bra lördagskväll ;) Så det blev utgång iaf? hehe.

http://www.miss0.se

 
Ellie

Ellie

18 januari 2010 01:51

Ja, mycket somriga :) Ja precis, jag älskar bubblerooms kläder ^^

Ja gud ja, det hoppas jag med!
Ja tulpaner är fint :) Haha, ja de är nog därför man inte lägger pengar på det.

Bra att det blir bättre där. Snön har försvunnit från träden här iaf, så de är väl bra att de går åt de hållet.

Åh vad roligt :) Ja, då är de ju bra att spara ^^
Vi ska till London i maj. Pojkvän fick 2 biljetter till en Arsenal match där i julklapp av mig :) Han är tokig i Arsenal, så de är nog den bästa julklappen han fått någonsin :p
Jag har släktingar där så vi kommer bo gratis, men London är ju dyrt i sig så de behövs ju en hel del pengar. Räknar iaf med att kunna spara ihop till 16.000, så de blir till att leva snålt ett tag nu. Men de är de ju värt :)

http://estella.bloggagratis.se

 
Marie

Marie

18 januari 2010 02:33

Jag älskar Johan Falk, Wallander och Beck. De filmerna finns minsann inte här. =)
Men vi såg en rätt bra film igår med John Travolta.

Hoppas du får en bra start på veckan.

http://www.mandelstrom.webblogg.se

 
emmie viding

emmie viding

18 januari 2010 07:43

sv; Hur bra som helst ju! :D
MUMS!

http://emmieviding.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards