Direktlänk till inlägg 16 januari 2010

LÄGG ÄGG

Av Linda - 16 januari 2010 14:06

Jaaaa, jag bara känner så idag LÄGG ÄGG!


Vad sjukt dåligt jag har sovit denna natten - blir så jävla trött på skiten. Spelade ingen roll vilket håll jag låg på det dög inte någonstans! Vred och vände på mig femtioelvahundramiljoner gånger säkert. Jävligt sent la jag mig också, runt tre tror jag, men jag fastnade läsandes vid en blogg och klockan den rann iväg.. En granne duschade KLOCKAN TRE PÅ NATTEN! Jag som fan bara ville sova då hade jag i alla fall lagt mig i sängen. Höll på att bli galen ville bara skrika: STÄNG AV DUSCHJÄVELN IDIOT FAN! Jag har inte Pms eller så bara liiite :p Om någon undrar. Fan vad jag skriver massa dynga!

Har snackat med syrran i en timme det var trevligt =) Men ja, ibland så blir man bara så jävla irrterad på den minsta ungen, fy fan vilken bortskämd unge! Syskon är härliga, men de är fan pain in the ass samtidigt! Vad tycker Du? Jag är äldst också så det gör ju inte saken bättre heller.

Nä, jag ska gå till Willys och köpa en 7UP tänkte jag! Ha en bra lördag folks! Tjing tjong!

 
 
Marie

Marie

16 januari 2010 14:57

Det är SÅ jobbigt när man inte får sova! Hoppas du får sova bättre inatt.

Ja, kul med lite sällskap. =)

http://www.mandelstrom.webblogg.se

 
Ellie

Ellie

16 januari 2010 17:24

Ja, det kan jag förstå att du är.
Jo, det är det ju. Ärlighet varar längst som det så smart heter ^^
Jaa, dom var så söta, speciellt den rosa. Den rutiga har jag redan en fast i grönt :) Ja precis, bubbleroom :)

Ja det är vi ju. Bara att hålla tummarna för mer jobb till dig då :)
Ja men verkligen! Men själv så köper man ju aldrig buketter fast man borde ju göra det. Som du säger, det piggar upp!
Trist att dom dör så fort bara :/

Skönt för er. Här är allt samma. Snö precis överallt. Åh, vad smart julklapp! Ja, det är bättre den här veckan, men inte sån tur så att det smälter.

Dom gör ju inte det. Ja, spara är bra. Vi håller också på att spara till en resa faktiskt :D
Vart ska du?

http://estella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards