Direktlänk till inlägg 27 december 2009

Shopping och Fika i stan

Av Linda - 27 december 2009 19:56

Ja, just nu är det lite dåligt med mina blogg inlägg, men jag är inte hemma så mycket hos mamma. Är ju inne i stan och träffar kompisar, och gör massa annat skoj =)

Idag har jag sprungit inne i stan med min Jo,. =) Syrran skulle hängt med också var det tänkt, men det blev inte riktigt så idag. Så vi får ta det där imorgon istället. Då kommer vi ändå träffa Jo., lite senare, eftersom det aldrig blev av idag. Så då blir nog syrran glad - får man hoppas på i alla fall! Så arg som hon blev förut, eller mest tyken. Men men, hon får fan skylla sig själv. Jaja.. Hade det trevligt inne i stan, vi gick runt och kollade på rean. Jag hittade en kjol, men inget mer. Det är ju så jävla mycket folk överallt! Då orkar jag inte engagera mig..

Blev mycket prat också vi har mycket att prata om, och en hel del att berätta vad som ha hänt genom åren. Hon är ju ändå som en syster för mig!

Just det ja, träffade min kusin inne på Gina också =) Sen sprang jag på C., inne på H&M! Kusinen ska jag träffa imorgon en sväng på dagen. Så ja, en hel del att göra nu blir det! TREVLIGT!


Nu ska jag in till stan igen och ta en fika med Sophie =) Ska bli jävligt mysigt - synd att det regnar så bara.. Jävla skitregn! Får skriva mer imorgon eller sen när jag kommer hem eller något. Hinner inte nu ska ju in till stan igen. Ni får ha en trevlig kväll folks! Tjing tjong!

 
 
Marie

Marie

28 december 2009 07:10

Åh vad mysigt med en fika med en vän, gillas. =)

Hoppas du får en bra start på veckan.

http://www.mandelstrom.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards