Direktlänk till inlägg 21 december 2009

Vill ha från Plaza Kvinna November 2oo9

Av Linda - 21 december 2009 23:46

  

  

  

  


Nu har jag suttit och kollat igenom Plaza Kvinnas November nummer 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag hittade några få produkter, men inga kläder denna gången det fanns inte något speciellt, tyckte inte jag i detta numret, och så är det ibland.


Detta hittade jag i Plaza Kvinnas November nummer 2oo9:

* Marni Broscher finns hos www.netaporter.com, 194o kronor/3 stycken- Gillar den där rosett-broschen tycker att den är fin!

* Kenzo Flower by Kenzo Essentielle 45o ml EdP, 835 kronor- Har själv haft denna parfymen för några år sedan, och jag gillar den! Flower by Kenzo EdP Essentielle är en uppdatering av Kenzos succédoft från år 2ooo. Doften har blivit en aning mer pudrig, en aning mer rökig och har inslag av bland annat svartpeppar.

* Lancôme Nutrix Royal Main Handcreme, 255 kronor- Gudomlig! Som en icke handcremes användare har även jag blivit frälst. Doften, mjukheten - ja allt är perfekt. Den smälter in direkt och kan användas lika väl på extremt torra händer som på dem som bara behöver en liten daglig fuktdos. Det här kommer bli en klassiker!

* La Mer Moisturizing Cream Dagcreme, 2ooo kronor- Okej, priset är för högt för min plånbok, men jag skulle verkligen vilja ha den här dagcremen! Wow! Det är testpanelens omdöme om denna underbara creme som smälter in i din hud och återfuktar på sekunden. Gör hyn sammetslen och ger en fantastisk lyster utan att lämna en obehaglig hinna eller göra huden glansig. En fantastisk creme att investera i för dig som verkligen vill skämma bort din hud.  

 
 
Ellie

Ellie

22 december 2009 00:33

Exakt! :)

Absolut, jag var ensam hela helgen för pojken jobbade natt. Jävligt skönt att ha egen-tid ibland, man behöver det!
Haha, ja! En lugn helg för en gångs skull, helt otroligt ;p

Vad roligt :) Då hoppas jag på att du får en vit jul då, bara för att det inte brukar bli så :)
Men faktisk, så måste de vara snö några dagar innan och över jul, annars får man faktiskt ingen julkänsla, så är de ju. Så jag ska sluta klaga så mycket över snö nu, fast vi har hur mycket som helst! ^^

Snart jul! Jag längtar så sjuuukt mycket! Mest för att jag har en så klockren julklapp till pojkvännen som jag bara vill ge! ^^

http://estella.bloggagratis.se

 
Bloggen om Fröken Mandelström

Bloggen om Fröken Mandelström

22 december 2009 08:41

Kul med en tidig julklapp till sig själv. =)

Har du julledigt nu?

http://www.mandelstrom.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards