Alla inlägg den 30 november 2009

Av Linda - 30 november 2009 18:06

Eftersom det var löning i fredags för min del, och jag har vart i Göteborg torsdag-söndag, så fick jag cykla iväg till PA:s idag och storhandla. Det har ju regnat idag, men när jag cyklade vid halv två hade det lugnat sig lite :) SKÖNT! Blir så jävla pisseblöt annars. Det var mycket bilar på parkeringen på PA:s, men inte såå mycket folk inne i butiken i kassorna gick det fort, men jag fick ju runt där inne en stund också och plockade på mig.. Summan hamnade under 7oo spänn fick köpa liite mer denna månaden: Kom ju på att jag kan inte frosta av frysen innan eller precis efter Jul. Kommer bli ruinerad på pengar i december annars på bara mat. Jag har ändå rätt mycket där som jag fryser in. Jag antar att de flesta har mest matvaror i frysen?!


Jaja, i alla fall, när jag kom hem plockade jag in maten i Kyl och Frys och efter det tog jag fram mina Julsaker. Mina fina Julstjärnor och mina nya fina Löpare som köptes i Göteborg. Okej, jag har inte så jättemycket julpynt, men det viktigaste finns och det är huvudsaken. Jag firar ju inte Jul här och då behöver jag inte ha så mycket inte enligt min åsikt. Ska dock iväg imorgon till Willys och köpa en till Julstjärna som jag vill ha i mitt sovrum sen finns de i alla rum :)

Annars har det vart en lugn måndag, har dammat av lite här hemma och slappat efter det.

Har Ni haft en bra måndag då? Allt bra med ER som läser? Hoppas det i alla fall och Ni får ha en fortsatt bra kväll! Tjing tjong folks!


Julstjärna    

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards