Alla inlägg den 27 november 2009

Av Linda - 27 november 2009 17:30

Idag var det ju dags för löning då ja, samt invigning av Ginatricot på Frölunda Torg. När jag var där igår såg jag hur stor och snygg den butiken är. De hade någon slags VIP-kväll, men jag väntade med att gå in där idag. När jag kom dit med mamma kvart över ett var det ingen kö in i butiken som jag trodde de öppnade ju klockan tolv. Gina är skiiit grym där och jag kommer hädanefter aldrig handla på Gina inne i stan mer! Var inne på Hemtex också, sen åkte jag in mot stan, rättare sagt Nordstan. Skulle kolla lite i affärer därinne som inte finns någon annanstans. Är jävligt nöjd med min shopping som gjordes idag och alla rabatter som jag hade :)


Detta shoppade jag idag:

* Linne med Paljetter, 199 kronor, Ginatricot- Jag gillar detta linnet! Tycker att det är riktigt snyggt med rosetten där bak i ryggen!

* Cardigan/Kofta, 149 kronor (Ordinarie pris 249 kronor, men det var öppningserbjudande), Ginatricot- Denna är så härlig! Passar kalla vinter dagar! Perfekt att den var hundra spänn billigare också!

* Löpare 2 st, 79 kronor (Ordinarie pris 79 kronor/styck, men det var 2 betala för 1), Hemtex- Var i behov av nya Jul-löpare, tyckte att dessa var fina och de föll mig i smaken! Så himla fint med hjärtan på!

* Topp med Rosor, 99 kronor, H&M- Tyckte att denna var så fin och den är billig! Kommer vara fint till min älskade kjol från Gina! 

* String, 59.5o kronor, H&M- Snygga string! Hade en 5o kronors kupong på H&M så det blev en lite billigare summa!

* Toni & Guy Tame it Hårserum, 144 kronor (Ordinarie pris 18o kronor, men jag hade en 2o% kupong), Åhléns City- Har läst att denna ska vara bra, så jag tänkte testa den och se! 

 

   

       

  

  

  

  

Av Linda - 27 november 2009 12:56

Nu ska jag in till stan och shoppa :) Yeaaaaaaaaaaaaaah!

Ha en bra dag så länge folks! Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards