Alla inlägg den 21 november 2009

Av Linda - 21 november 2009 20:54

SOL  

 

Idag har det vart underbart fint väder ute - ÄNTLIGEN!

Det var ta mig fan på tiden denna gråa trista månaden..

Fint väder, men blåsigt och liite kallt.

Synd att jag inte kunde njuta idag som på en ledig dag bara :(

Av Linda - 21 november 2009 20:20

Japp, idag var det dags för en delad tur.. SEGT eftersom jag la mig kvart över tre inatt. Det har vart en siså där dag på jobbet faktiskt ingen höjdare alls. Har vart fööör trött och föör seg har jag vart också. När jag hade mitt break på 4,5 timme mitt på dagen la jag mig och vilade i nästan tre timmar när jag kom hem. Den vilan behövde min kropp verkligen. Denna omställningen från natt till dag dagen därpå den är riktigt, riktigt tuff! Speciellt för en som är ovan vilket jag är.. Tycker att det har vart värt att vara så här trött idag :)

Jag har ju haft storbesök från Laxå :) Har haft en underbar fredag med min kusin A., och hennes mamma! De sov hos mig inatt vilket var mycket bättre än att de ska åka hem mitt i natten. TRIST att jag var tvungen att gå strax innan sju imorse eftersom jag skulle iväg och jobba.. De skulle ju upp en liten stund senare blev inte samma hejdå med kramar bara får åka och hälsa på dem snart igen var ju såå kul att se de igen :) Det händer ju inte så ofta de bor ändå en 13 mil norr ifrån mig.. Vi hade väldigt trevligt igår och mysigt. Stackarna var jättetrötta och jag var rätt pigg, men det var helt underbart kul att träffas igen :) GULD VÄRT!

Nu ska jag göra lite saker innan jag slutar. Har Ni haft en bra lördag folks? Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards