Alla inlägg den 19 november 2009

Av Linda - 19 november 2009 23:12

Nu jobbar jag sista natten för denna veckan vad jag vet än så länge kanske ska tilläggas också.

Jag har fortfarande inte en fungerande dator hemma min strömadapt har ju gått sönder. Skulle beställt en ny, men de tar bara MasterCard eller Visakort jag har inget av dem. Så jag fick maila dem och fråga hur jag ska göra. Kommer i alla fall åka till företaget när jag åker hem till Göteborg nästa vecka de ska ligga någonstans i Mölndal. Så jag lär ju inte ha en fungerande dator på en vecka till! Vilket suger röven. Men men..

Idag har jag gjort lite ärenden och sånt där sen var det ju bara att lägga sig och vila klockan fem i två timmar för att orka med hela natten. Efter det in i duschen och sen har jag bara slappat :)

Sov riktigt bra inatt vilket var jävligt härligt eftersom jag sov så jävla dåligt efter måndagens nattjobb. Vaknade lite sent också kanske, men jag var faktiskt uppe vid åtta imorse. Jag pratade med en SSK på min Vårdcentral angående vaccineringen av svininfluensan. Så förhoppningsvis vaccinerar jag mig nästa vecka. Bara det jävla vaccinet inte tar slut..

Nu vet Ni läget i alla fall tyvärr blir det inte så mycket uppdateringar just nu, men de kommer sen när jag har en fungerande adapt igen! Den började ju fucka sig i helgen. Jävla skit säger jag bara ska la hålla längre än 1½ år tycker jag. Hoppas att Ni mår bra i alla fall folks! Tjing tjong!

Av Linda - 19 november 2009 19:45

  

  

  

  

  

  

Nu när jag har läst ut CHIC nummer 2o (24 September) 2oo9, tyckte jag inte att det fanns något speciellt som jag kunde läsa om i just det här numret som jag kan bjuda på. Så blir det ibland.

Så jag har sutitt och kollat igenom tidningen och letat efter produkter som jag ville ha istället.


Detta hittade jag i CHIC nummer 2o (24 September) 2oo9:

* Hanky Panky String T-shirt Collection, finns hos www.nelly.com, 239 kronor- VILL HA! Namnet T-shirt Collection för osökt tankarna till... Ja, T-shirtar. Men Hanky Panky syftar på sin nya kollektion med underkläder, som är lika bekväma som T-shirtar och dessutom är de i ekologisk bomull!

* Blus Lindex, 349 kronor- Söt blus tycker jag!

* Moschino Light Clouds Parfym 5o ml EdT, 585 kronor- Härlig flaska med molnen på! Lilla Olivia ni vet, Karl Alfreds fru, fick agera musa när Moschino skapade sin bekymmerslösa doft Light Clouds. Med sina inslag av jasmin, cyklamen och cederträ tror jag på kärlek vid första ögonkastet för fler än mig och Karl Alfred!

* Marc Jacobs Lola EdP, 69o kronor. VILL HA! Så snyygg flaska! Vi doppar näsan i magiska under från Marc Jacobs - en lovande Lola som spritter av geranium, fuchsiapion, ros och tonkaböna!

* Pumps H&M, 399 kronor- VILL HA! GRYMT snygga skor! Klacken är riktigt snygg med stenarna på!

* Bild på CHIC nummer 2o (24 September) 2oo9. 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards