Alla inlägg den 16 november 2009

Av Linda - 16 november 2009 22:54

Japp, inatt är det jobb som gäller, men även imorgon natt och en till denna veckan - GÖTT det!

Jag har inte en fungerande dator för tillfället hemma just nu då min Ström Adapt har gått sönder den börjar ge med sig och de där ström trådarna sticker ut. VARFÖR DRABBAR DETTA MIG FÖR? JÄMT OCH STÄNDIGT! JAG BLIR GALEN.. Men det är inget jag kan föra något åt datorn är urladdad och jag märkte det i lördags när jag laddade batteriet att det är ett glapp i sladden. Trevligt värre! Så jag ska kolla min mail och se där instruktionerna jag fick från min leverantör tidigare idag..

Har hunnit tvätta mina kläder idag och sen har jag städat lite hemma.. Skönt att ha det gjort känner jag. Mer än så har väl inte hänt idag fick ju lägga mig och sova på eftermiddagen för att orka med nattens jobb.

Nu ska jag fortsätta jobba lite innan löparen kommer om fyrtio minuter.

Hoppas att Ni mår bra folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards