Alla inlägg den 14 november 2009

Av Linda - 14 november 2009 22:58

  

 

Jag tänkte se denna filmen nu. Någon som vet om den är bra?

Har haft den på datorn ett bra tag, men jag har inte sett den innan bara.

Lär ju lipa till denna filmen för jag antar att det är en sån typ av film?

Malin Åkerman är ju med i denna det är skoj att se en svensk i en Hollywood-film :)

Av Linda - 14 november 2009 16:44

För en timme sedan gick jag ut för att cykla. Behövde köpa en tågbiljett nere på Stationen. Det blev en intensiv runda på 2o minuter som jag cyklade - så jävla härligt :) Det började bli mörkt när jag kom hem. Nu är det däremot kolsvart ute.. ORKA denna årstiden och detta jävla mörker jämt och ständigt. Yeah, yeah skönt var det att cykla i alla fall och skingra tankarna lite till hög musik :)

Ikväll blir det lugnt har ju känt mig lite dålig i halsen i veckan. Så det är bäst att vila sig kan inte bli sjuk nu. Jag har tre tider nästa vecka som jag ska jobba och det är en jävla massa timmar som skulle gå förlorat i så fall. Den risken vågar inte jag ta just denna helgen inför kommande vecka. Så kan det vara ibland.

Jag tänkte se en bra film ikväll får se vilken det blir.. Ni får ha en fortsatt bra lördag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 14 november 2009 12:34


VAD SKA JAG SÄGA? UNDERBAR LÅT...

GÅR OCH SJUNGER PÅ DENNA OFTA NU FÖR TIDEN.

I MISS YOU FOR FUCK´S SAKE...

BUT YOU LEFT ME....

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards