Alla inlägg den 9 november 2009

Av Linda - 9 november 2009 14:46

   

   

   

   

     

  

Nu har jag suttit och kollat igenom CHIC nummer 19 (1o September) 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat lite produkter och det är blandat denna gången.


Detta hittade jag i CHIC nummer 19 (1o September) 2oo9:

* Ole Henriksen Firm Action Pore Refining Mask, 395 kronor- Porer kan egentligen inte ändra storlek, men en bra ansiktsmask kan suga upp talg och orenheter som gör att porerna ser större ut. Att hålla porerna rena förbättrar verkligen hudens utseende. Håll utkik efter masker som innehåller lera, salicsyra och lakrits. Ole Henriksens mask med lera och örter ger en underbar känsla av fullständigt ren hud samtidigt som den optiskt drar samman porerna.

* Jean Paul Gaultier Ma Dame Rose ´n´Roll 5o ml EdT, 72o kronor- Rosor, apelsin och grenadin gör nya Rose ´n´Roll till en kvinnligt vass doft, vars flaska dessutom platsar på samlingshyllan!

* Linne/Klänning Åhléns, 249 kronor- Denna ser skön och mysig ut, perfekt att ha när man vill klä sig lite skönare, inte så himla tajt!

* Mulberry Bayswater Bag, 65oo kronor- VILL HA, VILL HA! Ååå, fan vad jag vill äga den här snygga, klassiska väskan! Men någon dag så...

* Disney Couture Armband finns hos www.kyssjohanna.se, 1495 kronor- VILL HA! Fint armband!   

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards