Alla inlägg under oktober 2009

Av Linda - 26 oktober 2009 12:22

Denna veckan har jag sjukt mycket att göra, speciellt imorgon. Är både det ena och det andra faktiskt. Onsdag är väl den enda dagen som jag inte har något speciellt inplanerat.. Är rätt skönt att ha det så här vissa veckor också tycker jag, en del veckor är för jävla sega. Dessutom kommer tiden gå så mycket fortare nu :)

Jag ska städa här hemma idag, damma av allt, ta toaletten och vattna blommorna, detta gör jag varje måndag. Måste fan ha lite rutiner så man vet vad man ska göra på dagarna. Sen ska jag iväg på ärenden, men jag måste vänta tills Posten har kommit. De lär ju ta en liten stund.. Både tills Posten kommer, den är ju så jävla seg.. Men mina ärenden kommer ta tid och dessa måste göras idag! Så är det ibland, vissa dagar, vissa veckor.

Nu ska jag börja med mitt här hemma! Ni får ha en bra måndag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 25 oktober 2009 21:42

Love actually  

 

Denna filmen började klockan nio på TV3.

Såg den förra året innan julen, har för mig att den var rätt rolig.

Blir perfekt att kolla på den innan läggdags!

Säger god natt redan nu! Sov så gott folks!

Ni får ha en bra måndag! Tjing tjong!

Av Linda - 25 oktober 2009 20:06

  

 

Kollar på Ensam mamma söker nu..

Tycker att det är ett bra program. Vad tycker Du?

Det är nu det börjar bli spännande här på slutet.

Jag har ett litet hum om vilka de kan välja.

 Jag hoppas att mammorna väljer de jag har fått som favoriter!

Återstår att se vilka killar det blir :)

 

(Bild från www.tv3.se)

Av Linda - 25 oktober 2009 15:36

Igår åt jag Tacos :) Tänkte äta det idag också, äta upp det som blev kvar efter igår. Himla gott var det i alla fall. Gjorde inte så mykcet igår, fick ett litet städryck på kvällen, det är få fan inte ofta det händer faktiskt. Inte på kvällarna i alla fall, men någon gång ska la bli den första. Slapp lördag och söndag på hög nivå, kan man lugnt säga. Vart rätt trött i fredags där efter jobbet, så jag har inte haft någon lust att göra något speciellt.

Har ont i mitt vänstra långfinger, jag vette faaan varför :S Kan ha överantsrängt fingret på jobbet i mina arbetsuppgifter som jag har att göra.

USCH, hemskt är det att vi har ställt om klockan inatt, det innebär ju att nu blir det bara mörkare och mörkare. Faaan, vad jag längtar till Vintersolståndet i december, ÄNTLIGEN då vänder det..

Jaja, hoppas att Ni har en bra söndag där ute i landet folks! Tjing tjong!

Av Linda - 24 oktober 2009 23:36

  


Detta blir kvällens film :)

Har haft den en evighet på datorn, men inte sett den innan bara..

P.S Glöm INTE att vrida tillbaka klockan D.S

God natt på Er folks! Tjing tjong!

 

UPDATE: Filmen var rolig emellanåt och jag skrattade speciellt åt mormor i filmen :)

Den får 3,5 ***** av mig.

Av Linda - 24 oktober 2009 17:42

  

  

  

  

  

  


Nu har jag suttit och kollat igenom VeckoRevyn nummer 18 (2o Augusti) 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat en del och det blev blandat den här gången.


Detta hittade jag i VeckoRevyn nummer 18 (2o Augusti) 2oo9:

* Kuvertväska Topshop, 499 kronor- Snygg väska!

* Mockastövel Scorett, 1699 kronor- Snygga stövlar, lite väl dyra kanske för min plånbok!

* Trenchcoat VILA finns hos www.mandeldesign.se, 999,95 kronor- VILL HA! Så jävla snygg trenchcoat tycker jag!

* Stövlar H&M, 499 kronor- Snyggt med nitarna nere på klcken tycker jag! Dessutom är de inte dyra, helt okej pris!

* Väska Accent, 399 kronor- Även denna har nitar, tycker att den är snygg!

* Guerlain Slavic Beauty Russian Doll Rouge, 395 kronor- Guerlains höstlook är inspirerad av Rysslands natur och kultur. VR Älskar det flytande rouget vars flaska är lika vacker som praktisk! Dessutom är den skirt rosa nyansen helt perfekt!

Av Linda - 24 oktober 2009 12:56

     

  


Jag är så jävla trött på det här vedervärdiga vädret nu!

TA MIG HIT NUUUUUU!!!

Skulle lätt kunna bo på Mauritius dessa kalla SKIT månaderna :)

Av Linda - 23 oktober 2009 13:26

Ikväll är det dags för jobb :) SKÖNT faktiskt.. Kanske är lite tråkigt en fredag, men det blir inte så många fredagar i månaden, så en fredag gör absolut ingenting.. Kan ha väldigt trevligt på jobbet sen ändå, kommer ju kolla på Idol ikväll, men jag lär ju springa runt lite också, har lite svårt att sitta still när det bara är jag kvar till natten kommer. Idag är det inte lika mulet ute, vilket är jävligt skönt! Regnar gör det ju, men dimma är så himla deprimerande tycker jag. Hade dock vart värre om solen sken och om det var blå himmel, då är det inte lika roligt att jobba.

Har hunnit med att duscha, diska och ätit sen jag gick upp. När jag var på Willys i onsdags köpte jag en Tacopaj som jag tänkte ta med mig och äta ikväll! Vad ska Ni hitta på idag då? Fredagsmys kanske för en del? Det är ju aldrig fel tycker inte jag :) Ni får hur som helst ha en bra fredag folks! Tjing tjong!


Felix Tacopaj  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards