Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

JOBB 21.45-7.15

Av Linda - 29 oktober 2009 11:46

Japp, nu var den här dagen kommen som kommer ställa om slutet av denna veckan. Jag ska jobba Natt! Har funderat på det länge nu, så idag blir det en introduktionsnatt tillsammans med B. :) Vi kommer skratta jävligt mycket, hon är för jävla rolig och go! Mycket tack vare henne som jag vill prova på att jobba nätter. Har bara jobbat natt en gång förut i mitt tjugofemåriga liv, och det var i maj någon gång. Detta lär bli intressant om inte annat :) Den JÄVELN som stör mig imorgon när jag ska sova.... Det blir INTE kul för de/den personen/personerna. Grannarna på andra sidan väggen i mitt sovrum väsnas rätt så jävla mycket på dagarna.. Det får de göra, men det kommer bli jävligt jobbigt om de fixar och donar en jävla massa imorgon när jag behöver sova efter jobb natten..

Idag är det fint väder ute :) YEAH, ska gå ner till ICA och hämta min topp från H&M som jag beställde i lördags. Det blir samma sväng som jag cyklade igår, kan vara rätt skönt att få dagsljuset idag, lär ju inte bli så imorgon. Har lagt in mina kläder i mina garderober efter tvättandet i tisdags, nu ska jag ta tag i mitt diskberg! Fy faaaaaan, men jag måste göra det nu, kommer inte orka det sen. Får lägga mig och sova om några timmar med ja, annars orkar jag inte med jobbandet hela natten.

Ni får ha en bra torsdag folks! Tjing tjong!

 
 
Ellie

Ellie

29 oktober 2009 12:54

Haha, ja det blev sjukt tomt :p
Men nu är det fullt igen! :D Har skruvat möbler hela morgonen! Bilder kommer ikväll när TV'n kommit :)
Mm, visst är det jobbigt!

Ja det gjorde man ju :)

Ja verkligen skillnad! Tv'n var här igår, men dom hade fel nummer till Robin, så vi får den idag istället. :)

Jaa, de är de. Ganska kända iaf. Har en låt med dom i min blogg den här månaden om du går lite längre bak. Riktigt bra är den. "Skin" heter den :)
Ja, det hoppas jag verkligen! :)

http://estella.bloggagratis.se

 
Ellie

Ellie

29 oktober 2009 22:24

Tack! Jag är riktigt jävla nöjd :D
Haha, känns helt underbart :p Ja men verkligen!

Ja, det var ju bra det iof, hade ju ändå inte packat upp den innan möblerna kom så. Det hade ju vart lite onödigt :)

Ja, gör det! Den är jättefin :)

Nej, inget strul alls har det vart. Skumt att ditt har vart konstigt :/ Sånt är så jävla jobbigt!
Jasså? Men var roligt ändå :) Har du sovit bra under dagen då, så du orkar?
Bra betalt blir det ju iaf, de är ju plus :)

http://estella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards