Direktlänk till inlägg 15 oktober 2009

CHANNING TATUM

Av Linda - 15 oktober 2009 16:46

Nu när jag har läst ut CHIC nummer 17 (13 Augusti) 2oo9, läste jag den här artikeln om Channing Tatum. Vilken snygging och vilka fina ögon han har! Tänkte skriva ner lite vad jag kunde läsa om honom i artikeln.


Finnes: Sportig kille som gillar kroppsarbete och tjejer i tajta skinnkläder. Nej, det är ingen knasig kontaktannons - det är skådisen Channing Tatum.

Artikeln är skriven av Johanna Juntunen.

 

Channing Tatum är en av de där skådisarna det surras om i Hollywood just nu. Efter ett gäng huvudroller i uppmärksammade indiefilmer är det dags för killen med den hårda kroppen och den mjuka blicken av att visa vad han kan i big budget-sammanhang.

 

Du är aktuell i tre filmer. Kan du kortfattat berätta vem du spelar i vilken film?

- I "Fighting" spelar jag en kille som sysslar med illegal streetfighting. I "Public Enemies" har jag en jätteliten roll som gangstern Pretty Boy Floyd. OCh i "G.I. Joe: The Rise och Cobra" spelar jag Duke. Den sistnämnda är ett actionäventyr där jag spelar mot bland andra Sienna Miller.

 

Förut jobbade du som modell. Hur blev du det?

- Jag bodde i Miami och en dag när jag gick på stan kom det fram en man och sa: "Hej, behöver du representation?" Det lät så skumt att jag undrade om han var hallick eller nåt, men jag lät killen prata till punkt. Han förklarade att han tyckte att jag borde bli modell och tipsade om en modellagentur. Jag kontaktade agenturen, de gav mig ett jobb och sen rullade det på.

 

Otroligt! Det låter som nåt som bara händer på film.

- Jag vet! Det är helt sjukt. Det var som att vinna storvinsten på Lotto. men jag vann inte pengar, jag vann en karriär. Jag jobbade som modell under en period och efter det fick jag möjlighet att söka filmroller. Jag har spelat in flera filmer de senaste åren och nu kommer alla ut samtidigt. Det är både roligt och hysteriskt.

 

Vad skulle du jobba med idag om du inte var skådis?

- Jag vet inte. Innan jag blev modell jobbade jag bland annat som byggjobbare. Hårt fysiskt arbete är härligt, både för kroppen och hjärnan. Men det var tungt och jag tjänade 6o kronor i timmen. Efter några månader berättade en kompis om ett jobb där man fick 9o kronor i timmen för att stå i ett shoppingcenter och spruta parfym på folk som gick förbi. Det var lättförtjänta pengar, haha.

 

Har du någonsin ansetts för snygg för en filmroll?

- Nej. Mitt utseende är nog till min fördel när jag söker jobb. Men jag har en sportig, muskulös kropp och en rejäl tjurnacke, så jag lär aldrig få roller som advokat eller doktor. Men jag passar bra i actionfilmer.

 

Hur många superkändisar är du kompis med?

- Jag träffade aldrig Johnny Depp under inspelningen av "Public enemies", så honom känner jag inte. Däremot träffade jag Christian Bale och han verkade okej. Jag har precis avslutat inspelningarna av "Dear John", som regisserades av Lasse Hallström. Det var en underbar upplevelse. Lasse är den finaste och snällaste människa jag någonsin träffat.


Är du intresserad av mode?

- Så där. Jag klär mig oftast som idag, i jeans och långärmad T-shirt. Tjejer kan klä sig coolare, de kan ha på sig färgglada bowlingskor och sånt som ser fel ut på killar, i alla fall på mig. Jag tycker om tredelade kostymer i 3o-talsstuk och jag har oftast en frisyr som påminner dom Dylans i "Beverly Hills 9o21o".


Är din fru chic?

- Hon kliver direkt ur sängen och ser ut som en miljon dollar! Hon kan vara nyvaken och dra på sig mina joggingbrallor, som är flera nummer för stora för henne, och ett linne och hon är ändå den sexigaste kvinna jag någonsin sett. Hon är vrålsnygg. Jag skulle vilja paketera henne i en plastlåda och sätta upp henne på väggen, för hon ser ut som en skör liten docka...


  

 
 
Ellie

Ellie

15 oktober 2009 19:29

Tack :)
Ja, visst är de trist. Men så kommer de ju alltid vara. Livet går vidare, de är ju bara att inse.
Men jobbigt är det i alla fall!

Ja precis! :D

Ja just det. Dom frysta tar ju ett tag att värma och dessutom är de alltid några potatisar i den som inte blir helt klara.
Så nästa gång jag ska köpa potatisgratäng så får de bli den färska :)

Okej. Och de som är så gott! Men ja, smaken är ju som baken ^^
Ja det får du göra :) Du lär fastna du med. Sen jag börja köpa dom klara har jag inte använt pulver en enda gång :p

http://estella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards