Direktlänk till inlägg 1 oktober 2009

Första Oktober

Av Linda - 1 oktober 2009 12:12

Herregud, vad tiden går fort! Idag är det redan oktober, fy faaaaaan.. Visst hösten har ju sina fördelar med alla färgerna, MEN jag älskar sommaren och värmen.

Idag är det riktigt höst väder ute också, blåst, lite lätt dimma och regn, regn.. Tänkte äta Kroketter, Schnitzel, Béarnaisesås och Sallad idag, lite lyxigt denna första oktober.. 
Vi får la se vad som händer idag, borde städa och fixa lite här hemma. Blir inget jobb idag i alla fall.

Ni får ha en bra torsdag folks! Tjing tjong!


UPDATE: himlen sprack upp och det slutade regna, solen kom fram istället :) så efter tre cyklade jag ner till Statoil för att pumpa mina däck, det behövdes verkligen! Sen cyklade jag halva Hälsoslingan, blev en tur på 2o minuter.


 
 
Ellie

Ellie

1 oktober 2009 13:42

Ja precis, det måste man ju göra!
Förstår de! Dom var hur fina som helst :)
Jag vill också kunna ha skor/stövlar med klack :(

Näe, jag tänker precis samma sak. Alla Escada luktar ju underbart.
Jaa, jag klickade hem en Miss sixty och Gucci i förrgår, så jag får nog vänta liiite till med Escada ^^ Jag har ju ändå två från Escada i skåpet, så de går nog ingen nöd på mig :p

http://estella.bloggagratis.se

 
Ellie

Ellie

1 oktober 2009 13:44

Ja precis!
Mm, praktiska som fan ju! :)

Visst är det så. Undra hur de kommer sig. Om föräldrar blir yngre och yngre och inte kan uppfostra barnen rätt, eller om de bara är så de blivit av nån anledning.

Härligt! :D
Jag måste fan också hitta jobb snart. Man kan väl inte alltid leva "svart" antar jag

http://estella.bloggagratis.se

 
Ellie

Ellie

1 oktober 2009 19:48

Skönt att få rensat och påfyllt med nytt. Det måste fan jag också göra nån dag. När jag orkar ^^
Brunt är fint, och dom passar perfekt till hösten ju :)

Gud ja, det kan dom verkligen!
Haha, ja två. För att variera lite ^^
På nätet är de ofta lite billigare än i butik, vissa parfymer är mycket billigare än i butik. Därför beställer jag oftast på nätet.
Vilken dior vill du ha?
Haha, ja de var ju jag de ^^

http://estella.bloggagratis.se

 
Ellie

Ellie

1 oktober 2009 19:52

Ja, jag tankade hem avsnittet så jag hann kolla klart på det sista på säsong 5 innan. Så nu är jag ikapp! Eller lite före till och med, har sett 2'an på säsong 6 också ;)
Ah, usch vad jag ryste till då hon fattade att det var Omalley som låg där döende!

Haha, ja så kan de ju också vara. Illa i vilket fall som helst.

Ja precis. I denna tiden så får man ju vara nöjd med vad man än har! Ett jobb är ett jobb iaf :)
Näe, de är de ju inte. Men vad ska man göra.

http://estella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards