Alla inlägg under september 2009

Av Linda - 11 september 2009 18:00

  


Tidigare idag var det ju jätte fint väder ute, men nu har det kommit massa slöjmoln på eftermiddagen, TYVÄRR! Tråkigt som fan är det! Fast det är fortfarande varmt ute, om man ska se det lite positivt. Blev i alla fall min snygga kjol idag!


* Topp, Ginatricot- LOVE LOVE, finns inga ord!

* Jeanskjol, H&M, NY- Älskar den här kjolen, så jävla snygg!

* Leggings, Ginatricot.

* Tygskor, H&M, NYA- Dessa är riktigt sköna och ha bättre kvalitée än mina andra tygskor! 

Av Linda - 11 september 2009 13:34

  


JAG KAN INTE HJÄLPA DET OCH JAG KAN INTE RÅ FÖR DET!

JAG SAKNAR DIG!! SAKNAR DIG SOM FAAAAAAN!

DRÖMMER OM DIG GÖR JAG OCKSÅ, SENAST IMORSE!

DEN KRAMEN JAG FICK I MIN DRÖM, KUNDE INTE DU GETT MIG DEN NU?

JAG GILLAR INTE ATT DRÖMMA OM DIG, ALLT BLIR SÅ MYCKET SVÅRARE DÅ!

TYVÄRR, TYVÄRR KAN JAG INTE STYRA ÖVER MINA DRÖMMAR :(


MEN FAKTUM KVARSTÅR FORTFARANDE: I MISS YOU, A LOT!!

Av Linda - 10 september 2009 23:36

  

  

  


Nu har jag suttit och kollat igenom Glamours Augusti nummer 2oo9,

för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha.

Jag har hittat lite produkter den här gången.


Detta hittade jag i Glamours Augusti nummer 2oo9:

* Dior 5-colour Irridescent Eyeshadow "Electric Lights", 51o kronor- VILL HA! Jävligt fina färger i paletten tycker jag!

* Estée Lauder High Gloss Ultra Brilliance, 215 kronor- VILL HA! Färgen är så jävla fin, dock är bilden lite suddig!

* Klänning BikBok, 299 kronor- VILL HA! Snygg klänning, den i blå/svart är dock snyggare!    

Av Linda - 10 september 2009 22:00

  


Kollade nyss på Lyxfällan, fan vad det programmet är BRA!

Idag var det en från Frölunda som var med också..
Lite kul eftersom jag känner ju till Frölunda jävligt bra...

Av Linda - 10 september 2009 17:30

Har det LÄTT varit idag :) Har suttit ute på min balkong och njutit en hel del!

Cyklade även halva Hälsoslingan tidigare idag, var riktigt skönt och jävligt varmt där ett tag.

Men innan Hälsoslingan cyklade jag till AF, lämna in en lapp där och sen ner till min chef.

Jag kan ju inte lägga mitt schema och hon visste inte varför heller, så jag får ringa till Resursen imorgon och fråga vad fan det är för jävla fel med mina inlogningsuppgifter!

Inte har det blivit något jobb än så länge heller, men jag kan ju inte lägga schemat heller så :O

Nu ska jag faktiskt värma Woken och koka lite Nudlar, ska äta det idag igen, är ju så jävla gott!

Sen ska jag ut och cykla en sväng igen, ner till Ö&B innan de stänger, för att komma hem och njuta av kvällssolen.

Det blev aldrig något Ö&B idag, tar det imorgon istället. Linda frågade om jag ville följa med ut på promenad bort till PA:s med Knodden! Jag tackade ja :) Var ju jävligt längesen jag träffade Knodden! På PA:s köpte vi godis, har vart så jävla godis sugen det senaste, perfekt att köpa det idag, så kan jag ha det hela helgen nu :)

Fick en mysig kram och puss av Knodden förut också ja, inte varje dag man får det ;)

Hoppas att Ni haft en bra torsdag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 10 september 2009 13:12

SOL  


Idag är det riktigt jävla fint väder ute och jag ska njuta hela eftermiddagen

på min balkong, sitta och läsa och njuta av solen :)

Ha en Underbar dag i solen folks! Tjing tjong!

Av Linda - 9 september 2009 22:22

Imorse var det lite dåligt väder ute, men det blev bara bättre och bättre på eftermiddagen :)

Himlen sprack upp, blå himmel och solen kom fram! Härligt som faaan tyckte jag, men som vanligt när det är höst intågande så blåser det mycket. Vilket inte är lika roligt alla gånger.

Cyklade ner till ICA, skulle retunera min Polotröja från H&M, ville ju inte ha den eftersom den var stickig. Köpte Mjölk, en Baugette som jag åt som middag och CHIC. Baugetten var skit god, Ägg och Räk Baugette tog jag idag och det var ett annat märke än Sibylla som jag köpt förut. Massa, massa räkor var det i den :)

Men annars har jag inte gjort så mycket, hängde in mina kläder från min tvättställning och sen bytte jag sängkläderna efter det! Ska bli jävligt skönt att somna sen i en nybäddad säng, finns ju inget bättre!

Nä, ska snart sova! God natt på Er folks! Tjing tjong!

Av Linda - 9 september 2009 18:18


     

  


Idag har det faktiskt vart fint väder ute, men det blåser en del bara, vilket är jävligt jobbigt tycker jag!

En bild är tagen med min jacka på och en är tagen utan jackan på.


* Jacka, H&M, NY!

* Blus, Ginatricot.

* Linne, H&M.

* Jeans, BikBok.

* Strumpor, H&M, NYA!

* Nike Skor, Intersport.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards