Alla inlägg den 29 september 2009

Av Linda - 29 september 2009 18:38

Idag var det dags att gå upp med tuppen. Nästan i alla fall. HUA, det är inte roligt att gå upp och jobba dagen efter att man har slutat tio dagen innan, hinner ju inte varva ner när man kommer hem. Har svårt att somna då också, det vet jag att fler personer har så det är inte bara JAG som har problem med det. Lite seg dag på jobbet ändå tyckte jag, tog med mig en Pirog som jag åt, behöver äta när jag går till tre är ju rätt många timmar ändå..

Höll dock på att frysa ihjäl imorse, det var ju noll grader ute, fy faaaaaan vad kallt det var! Tur att jag la mina vantar i jackan igår, bilarna hade fått frost också så många fick ställa sig och skrapa imorse när de åkte iväg..  

När jag kom hem förut var jag så jävla trött så jag la mig och vilade en timma, orkade verkligen inte vara vaken. Innan jag lagade mat var jag sjukt trött, då var jag nästan som tröttast.. Åt Buffalo Wings, RIs, Currysås och Sallad till, så nu är jag mätt och belåten faktiskt :) HÄRLIGT!

Ska dock in i duschen nu innan Idol drar igång och allt annat på teven. Om det finns något att se vill säga, såg i alla fall att Desperate Housewifves börjar nästa vecka :)

Har Ni haft en bra tisdag folks? Tjing tjong på Er så länge!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards