Alla inlägg den 28 september 2009

Av Linda - 28 september 2009 12:34

Strax efter tio imorse ringde V., från resursen och frågade om jag kunde hoppa in och jobba ikväll, men även imorgon på dagen, jag tackade Ja så klart. Har inte blivit så mycket jobb timmar för mig än så längde denna månaden, var ju först i onsdags förra veckan som jag har jobbat. Hade ändå inget annat planerat idag.

Har vart på PA:s och storhandlat för den här månaden, blev inte ens 4oo spänn, vilket är skit bra. Har ju så mycket sen innan i frysen framför allt, var mest som påfyllning av det som fattades här hemma.

Eftersom jag inte har vart hemma nu på några dagar har jag ju inte fixat någon mat som jag kan ta med mig till jobbet ikväll, så jag får ta med mig en Grandiosa Pizza vilket jag hade en hemma, är bra att ta med sig dem om de ringer så här plötsligt och jag inte har någon tid att fixa mat.

Ja, så det blir la min dag detta att jobba :) Ni får ha en bra måndag folks! Tjing tjong!  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards