Alla inlägg den 27 september 2009

Av Linda - 27 september 2009 22:16

Idag var det dags att lämna Göteborg igen! Börjar bli en vana nu TYVÄRR! En vana som jag INTE gillar.. Men det kommer ju bli ändring på det faktiskt. Annars har jag haft en bra och en trevligt helg hemma :)

Var ju på inflyttningsfest igår hos Sophie, jag kom lite senare än de andra. Dåligt av mig, men det är fan en bra jävla bit att åka från mig. Ville gärna äta innan jag åkte också, även om det fanns mat hos Sophie, men jag var fan jävligt hungrig och då är det lika bra att käka hemma, dessutom var det ju så jävla gott :) Gick aldrig ut igår, de andra åkte mot Kungälv, medans två andra fick skjuts åt samma håll som mig i Göteborg och då frågade jag M., om jag inte kunde få åka med i bilen, vilket jag fick och då hängde jag med. Var hemma till halv två ungefär. Hade i alla fall en väldigt trevlig kväll med en jävla massa skratt, hahahaha :)

Idag har dagen vart seg, packa ju och sånt innan jag åkte in mot stan och tåget. Gick in på Elgiganten i Nordstan, men där var det så mycket folk som ville ha hjälp just där jag var tvungen att få hjälp. Hade inte riktigt tid att stanna, mitt tåg var jag ju tvungen att passa. Så jag får fixa mig en digitalkamera en annan dag, TYVÄRR! Jävligt tråkigt men men, inget att göra något åt...

Gar inte gjort så mycket efter att jag kom till min lägenhet, packat upp mina kläder, åt en Kebab Pizza idag, var ju hemma till halv sju och då hade jag ingen lust att fixa någon mat. Nu ligger jag på soffan och kollar på filmen på TV3 med Will Smith och Eva Mendes, hmmm fattar inte så mycket av den. Orkar i och för sig inte tänka så mycket just nu heller för den delen. Ska snart lägga mig och sova känner jag.

Har Ni haft en bra helg då? Gjort något skoj kanske? God natt på Er folks! Tjing tjong!

Av Linda - 27 september 2009 21:34

  

Idag var det ju dags att åka hem igen från Göteborg. Jag tog inte med mig så mycket kläder ner, hade inte så mycket att välja mellan. Hade på mig detta idag, älskar verkligen den här koftan!


* Cardigan, VeroModa, NY!

* Singoallatopp, Mandeldesign, NY!

* Jeans, Bikbok.

* Strumpor, Lindex.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards