Alla inlägg den 7 september 2009

Av Linda - 7 september 2009 23:36

Idag har det vart riktigt, riktigt kasst väder. Så det fick bli jeans idag. Märks att hösten är på väg, blåser ju varje dag nu nästan och löven börjar trilla av träden ser man ute plus att de ändrar färg, då får det bli jeans kalla dagar.


* Cardigan, ZARA.

* Topp, H&M.

* Jeans, JC.

* Strumpor, H&M, NYA!

* Halsband, Guldfynd, NYTT!

Av Linda - 7 september 2009 23:08

I fredags kom min beställning från H&M som jag gjorde förra söndagen. Beställde ju bara två plagg, så det var inte alls mycket. Men när jag såg Polotröjan bestämde jag mig direkt för att skicka tillbaka den, provade den med och jag tyckte att den var stickig. NEJ, den vill jag inte ha och jag kommer inte ändra mig var min enda tanke. Men det andra behöll jag..


Detta beställde jag:

* Morgonrock, 269 kronor (Ordinarie pris 298 kronor, men jag hade 1o%), H&M- Denna gillar jag, tycker att den är så himla fin och den är typisk mig!

Av Linda - 7 september 2009 22:34

Just det ja, jag fick ett brav någon dag förra veckan när jag va i Göteborg, brevet kom från min chef. Jag ska fylla i en utvärdering om sommaren och som tack för i sommar fick jag en Gratis biobiljett :) Den måste jag ju använda snart, den går ut i slutet på oktober. Men den kommer komma till användning, finns ju så många bra filmer nu som kommer ut och går just nu.

Cyklade ner till Stationen förut för att köpa mig en tågbiljett till Göteborg, ska ju åka ner snart igen. Gick in på Amaryllis som ligger nere vid Stationen, ville kolla på deras fina blomster arrangemang. Jag hittade en jätte fin blomma, de hade jävligt många som var fina. Tänk om man hade de där gröna fingrarna själv, jag har det då inte i alla fall..


Annars har det vart en jävligt seg måndag faktiskt, sov riktigt jävla länge idag eftersom jag förlorat så mycket sömn i helgen. Åt upp resten av Kebab Pizzan idag med ja efter igår, tog lite Yoghurt senare, har ju inte vart speciellt hungrig idag.. Blev mätt på min Pizza som jag hade.

Jo, data helvetet har strulat också! Jag ringde två samtal, var på väg att åka till Skövde imorgon och OnOff, skulle fråga de vad det är för fel på data jäveln. Blir "anklagad" på Fb att nu har ilskan vaknat. OKEJ, jag kan bli arg, men jag blir fan inte det jämt även om det kanske kan låta så i text. INTE första eller sista gången den personen kommer säga så där, missförstår mig och mitt sätt att skriva jävligt ofta! Aja, störande är vad det är när folk "anklagar" en och de inte vet ett jävla jota.. De jag talade med vet att jag inte var arg och det är fan viktigast..

Så intressant va? Men det är skönt att skriva av sig ibland.

Snart ska jag lägga mig, behöver ju sova mer efter helgen.

God natt på Er folks och sov så gott! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards