Direktlänk till inlägg 6 september 2009

SHOPPING GINATRICOT, GULDFYND, H&M, MANDEL och ÅHLÉNS

Av Linda - 6 september 2009 22:00

Nu när jag har vart hemma i Göteborg, har jag hunnit med en hel del shopping. Men det kunde blivit mera, jag är på jakt efter lite mer kläder, men jag tänkte åka till A6 i Jönköping någon dag här i veckan, tänkte kolla bättre där nere på H&M och Ginatricot bland annat.

Men, skit samma, detta är i alla fall vad jag har köpt och nöjdast är jag med mitt köp på Guldfynd! Betyder mest för mig personligen, är nöjd med allt :)


Detta shoppade jag i Göteborg:

* Topp, 99 kronor & Chinos, 299 kronor, båda från Ginatricot- Toppen gillar jag som fan, gillar trycket på toppen! Chinos är så himla sköna och härliga att ha på sig! Gillar dessa mycket!

* Halsband, 179 kronor (Ordinarie pris 198 kronor), Guldfynd- ÄNTLIGEN har jag fått tillbaka mitt älskade hjärta! Mitt andra hjärta försvann ju hos Han, han "tog" det på alla sätt, men nu har jag äntligen mitt "nya" hjärta!

* String, 59,5o kronor, Tygskor, 129 kronor & Hårspännen, 19,5o kronor, allt från H&M- Stringen var snygga tyckte jag och skorna är sköna, dessutom kan jag ha dessa nu i höst, eftersom de är svarta! Hårspännen behöver jag till mitt nya, korta hår!

* Ichi Singoalla Topp, 129 kronor, Mandel- Fin topp, har haft flera sådana här toppar och jag älskar verkligen dem!

* Sheila O´Flanagan "Den jag ville ha", 69 kronor, Åhléns- Har en annan bok med henne, så jag tänkte jag köper denna boken också, gillar ju att läsa böcker! 

 
 
jempa

jempa

6 september 2009 22:51

ja det är svarta jeansleggings, har dom även i stentvättat och vanliga mörkblåa. Gillar dom också men dom går ganska högt i midjan så jag brukar få vika ner dom lite för att dom ska bli bekväma =) 199 kr är iaf ett tokbra pris för ett par jeansleggings!

http://jempas.se

 
Marlie

Marlie

7 september 2009 19:56

Kikar tillbaka och säger tack :)

http://marliie.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards