Alla inlägg den 6 september 2009

Av Linda - 6 september 2009 22:00

Nu när jag har vart hemma i Göteborg, har jag hunnit med en hel del shopping. Men det kunde blivit mera, jag är på jakt efter lite mer kläder, men jag tänkte åka till A6 i Jönköping någon dag här i veckan, tänkte kolla bättre där nere på H&M och Ginatricot bland annat.

Men, skit samma, detta är i alla fall vad jag har köpt och nöjdast är jag med mitt köp på Guldfynd! Betyder mest för mig personligen, är nöjd med allt :)


Detta shoppade jag i Göteborg:

* Topp, 99 kronor & Chinos, 299 kronor, båda från Ginatricot- Toppen gillar jag som fan, gillar trycket på toppen! Chinos är så himla sköna och härliga att ha på sig! Gillar dessa mycket!

* Halsband, 179 kronor (Ordinarie pris 198 kronor), Guldfynd- ÄNTLIGEN har jag fått tillbaka mitt älskade hjärta! Mitt andra hjärta försvann ju hos Han, han "tog" det på alla sätt, men nu har jag äntligen mitt "nya" hjärta!

* String, 59,5o kronor, Tygskor, 129 kronor & Hårspännen, 19,5o kronor, allt från H&M- Stringen var snygga tyckte jag och skorna är sköna, dessutom kan jag ha dessa nu i höst, eftersom de är svarta! Hårspännen behöver jag till mitt nya, korta hår!

* Ichi Singoalla Topp, 129 kronor, Mandel- Fin topp, har haft flera sådana här toppar och jag älskar verkligen dem!

* Sheila O´Flanagan "Den jag ville ha", 69 kronor, Åhléns- Har en annan bok med henne, så jag tänkte jag köper denna boken också, gillar ju att läsa böcker! 

Av Linda - 6 september 2009 20:40

Jag hörde den här låten på Trädgår´n igår, har inte hört den på så jävla, jävla länge!

Tycker verkligen om den här låten, så jävla BRA :)

Av Linda - 6 september 2009 14:44

Japp, jag är så jävla bakis! Huvudvärk som faaaan och det snurrar fortfarande i min skalle när jag ställer mig upp, men även nu när jag sitter här i Sophies säng. Fy faaaaan, jag mår verkligen som jag förtjänar! Hehe, vi var fan hemma halv sju imorse typ. Vi var först på Trädgår´n i två timmar ungefär och sen drog vi vidare till The Dubliner. Var riktigt jävla trött där ett tag, men då var klockan mycket, brukar ju lägga mig vid den tiden när jag är ute där jag bor nu. Pepppar, peppar jag höll mig fan vaken och vi gick när de stängde fem.. TYVÄRR var det inga bussar som gick där, så Sophie fixade skjuts! Jätte snällt :)


Annars var gårdagen väldigt trevlig här hemma hos Sophie. En annan S., kom hit och vi tre åt Pasta Carbonara och Sallad till, jätte gott var det! Hemmagjord var pastan också, ingen köpt skit! Mätta och nöjda blev alla tre och strax efteråt började vi dricka. Singstar sjöng vi också ja :) Trevlig kväll hade vi, var bara för trött där ett tag, men så blir det ibland!

Snart ska jag åka hem till min lägenhet också, tåget går halv sex från Centralen, undrar bara om jag kommer orka gå hem med mian väskor och mina påsar. Det orkar jag faaan inte göra. Fuuuuuuuuuuuck.

När jag kommit hem och packat upp alla mina kläder ska jag köpa mig en Kebab Pizza, då kommer klockan vara efter sju och då orkar jag verkligen inte laga mig någon mat..

Aja, solen skiner och himlen är blå, synd att man inte kan njuta av den idag. Ha en bra söndag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards