Alla inlägg den 3 september 2009

Av Linda - 3 september 2009 22:22

Idag var det dags att besöka min frisör M! Skulle vara där klockan tolv så jag åkte dit och var där innan tolv. Fick sitta och vänta lite, men det gick bra. Två timmar tog det och vi pratade om allt möjligt, bättre frisör kan man fan inte ha! Bäst är hon och jag är alltid så jävla nöjd när jag går därifrån.

När jag var klar tog jag spårvagnen och åkte igenom Majorna, det är ju inte alltför ofta jag åker igenom Majorna, var jävligt längesen jag åkte där. Sist var nog när jag läste på Komvux. Kul att åka igenom där i alla fall. Sprang runt på stan i några timmar och tittade, hittade en hel del som jag har shoppat också :) ÄR SÅ NÖJD!

När jag kom hem hade mamma fixat Kebabkött, Pitabröd och Sallad, jätte gott var det.. Är fortfarande mätt efter maten.

Ää, orkar inte skriva mer nu, lägger upp en bild så Ni får se mitt korta hår! God natt på Er och sov så gott! Tjjing tjong folks!

Av Linda - 3 september 2009 18:18

Idag efter att ha vart hos min frisör M., åkte jag direkt från Majorna och in mot stan. Jag gick bort till Mandel först, sen till Kungsgatan och alla affärer där. Under tiden medans jag sprang omkring i affärerna, började det regna ute. Så jävla jobbigt regn var det också. Hann inte eller orkade kolla i andra affärer inne i stan på grund av regnet. Men jag är jävligt nöjd med min shopping faktiskt!


Detta shoppade jag idag:

* Topp, 99 kronor & Chinos, 299 kronor, båda från Ginatricot- Toppen gillar jag som fan, gillar trycket på toppen! Chinos är så himla sköna och härliga att ha på sig! Gillar dessa mycket!

* String, 59,5o kronor, Tygskor, 129 kronor & Hårspännen, 19,5o kronor, allt från H&M- Stringen var snygga tyckte jag och skorna är sköna, dessutom kan jag ha dessa nu i höst, eftersom de är svarta! Hårspännen behöver jag till mitt nya, korta hår!

* Ichi Singoalla Topp, 129 kronor, Mandel- Fin topp, har haft flera sådana här toppar och jag älskar verkligen dem!

* Sheila O´Flanagan "Den jag ville ha", 69 kronor, Åhléns- Har en annan bok med henne, så jag tänkte jag köper denna boken också, gillar ju att läsa böcker! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards