Direktlänk till inlägg 30 augusti 2009

Slapp söndag

Av Linda - 30 augusti 2009 15:34

Söndag igen ja och en slapp sådan får det bli idag. Inte för att jag drack speciellt mycket igår, är mest trött bara. Tycker dock att det är riktigt skönt att vila upp sig och bara ta det lugnt på söndagar, speciellt idag då det blåser så jävla mycket som det gör ute också!

Var ju hos Linda igår och käkade Tacos, det var riktigt, riktigt gott :) Tacos är aldrig fel och jag hade inte ätit det på ett tag nu, så denna gången var maten extra god, hihi! Drack Sprit igår med ja efter maten, men jag tog det lugnt, hade ju inte mycket sprit kvar och sen tog jag mer Pepsi än vanligt.. Kände inte för att bli så full som förra helgen, min mens är på väg också och då tål jag inte lika mycket heller för den delen.

Det blev inget Skövde igår, dels är det för mycket folk där nu, alla fjortisar och knökat, vilket är allmänt jävla jobbigt. Så vi sket i Skövde den här gången, Husaren försvinner ju inte direkt. Gick ner till Puben istället och där var det rätt tomt på folk när vi kom dit, men det kom lite mer senare. Kvällen avslutades på Valentino där vi käkade Kebabrulle, tänkte ta resten av min rulle sen som middag, hade lite mer än halva kvar.


Känner i min kropp nu att jag har sovit dåligt, ska nog vila en liten stund. Har hunnit med en H&M beställning nu med, blev inte så mycket men.. Aja, skit samma Ni får ha en bra söndag folks! Tjing tjong!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards