Direktlänk till inlägg 16 augusti 2009

Helgen som gått och Jobb 7-14

Av Linda - 16 augusti 2009 14:14

Fredag o9o814: Idag jobbade jag mitt sista pass på mitt Sommarschema och det sista passet för den här veckan. Jag jobbade mellan 7-14, så jävla skönt att sluta två en fredag och få gå hem när andra kommer och jobbar! Jag cyklade hem direkt, det var helt okej väder, men faaan det var ingen värme alls även om solen sken! Det märks att hösten är på väg.. När jag hade kommit hem la jag mig faktiskt och vilade i 1½ timme, det behövde kroppen, så sjukt trött efter veckans jobb och den dåliga sömnen jag haft. På kvällen åt jag lite Laxpasta, var inte hungrig så på dagen innan, men då var det väldigt gott med Laxpastan! Slapp hemma fredag med andra ord.. MEN jag har tänkt på DIG hela dagen eftersom detta är din Bursdag (o9o814). Din 25-års dag...


Lördag o9o815: Idag låg jag och drog mig länge i sängen innan jag väl gick upp. Riktigt skönt att ligga och dra sig en lördag tycker jag! Cyklade ner till ICA, skulle köpa dricka som jag skulle ta med mig till Linda på kvällen, men den glömde jag sen ändå.. TYPISKT! Lagade så god mat idag Kyckling i sås med Champinjoner, Potatisklyftor och Sallad till! En av mina favorit rätter, älskar Kyckling överhuvudtaget.. Gott som fan var det, fick en del över också så jag tar resten imorgon söndag tänkte jag. När ja jag hade ätit och var nöjd i magen gick jag in i duschen och sen sminka jag mig efter det. Skulle ju ner till Linda och jag hade tänkt skickat ett sms till henne innan jag kom, men NEJ då har mobil helvetet fått en fuktskada IGEN! Jag kände det bara, NEEEEJ jag orkar faaaaan inte bry mig om den nu. Blåste med hårtorken lite, lämnade den hemma på sängen. Kom till Linda mycket senare än vad jag skulle kommit, men mobilen blev ju fucked up! Där dracks det och pratades om killarn bland annat. Blev massa tjejsnack under den tiden jag var där och skratta gjorde vi också. Fick lite dricka av I., jätte god var den också, den ser ut som Smirnoff Ice, men den hade ett jätte konstigt namn som jag inte minns. God var den i alla fall och det lilla jag drack på en korta tiden, det kände jag av.. Men då hällde jag i princip bara i mig. Var ett litet tag sen jag drack också, eller två veckor sen visst hahaha, jaja skit samma. Åt glass när jag kom hem efter att ha följt Linda och S., till tåget. Tråkigt att jag inte kunde följa med ut men...


Bra helg med andra ord ändå... Även om den här dagen KUNDE FÖRSVINNA!     

 
 
Ellie

Ellie

16 augusti 2009 15:43

Verkligen. Helt sjukt bra böcker! Man kan verkligen inte sluta.

Haha, ja de är många bra filmer nu :p Män som hatar kvinnor kommer ut att hyra nu i augusti iaf :)

Ååh, vad mysigt. Fan vad synd :(
Jo precis. Men så kanske de va meningen att de skulle bli så, för att de kommer komma en ännu mer underbar kille in i ditt liv ^^
Om man ska tänka på saken på ett positivt sätt :)

Jo, de borde de ju. Man kanske kan kolla upp de :)

http://estella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards