Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Linda - 16 juli 2009 20:44

Ikväll var det dags för jobb igen. Ingen lätt kväll på många olika sätt. Hoppas bara att det inte är samma sak imorgon bitti när jag jobbar, orkar verkligen inte med det i så fall.

Ont har jag i mitt högra ben också, vad fan har hänt med det undrar jag? Hela kroppen är i och för sig Spaghetti, dels efter jobbandet och säkert lite efter den sena natten, var ju hemma halv tre efter Pub besöket. Sen var jag ju vaken 2o timmar igår, fy faaaaan det kommer kännas imorgon kan jag lova, i kropp och i huvud. Blir en lugn kväll imorgon i alla fall..

Tog med mig en Grandiosa Pizza förut till jobbet, de hade lite Pizzasallad där som jag tog till den lilla Pizzan. Bra att ha de i frysen ibland när jag inte orkat laga mat dagen innan..

Nu ska jag fortsätta glo på teven tills jag lägger mig. Ni får ha en bra kväll folks! Tjing tjong!

Av Linda - 16 juli 2009 12:58

Igårkväll var jag helt slut som vanligt efter jobbet. Jag kollade på teven och tog en lååång dusch, skönt att håret är rent! Efter det satt jag och kolla på någon jävla dynga på teven och satt med datorn i knäet. En vanlig lugn kväll tills elva tiden ungefär. Linda skrev till mig och frågade om jag ville hänga med till Puben bara för att kolla läget, jag sa att det kan vi göra. Har ju inte vart där nere och sett hur mycket folk det är mitt i veckan. Det var en del folk där faktiskt! Jag blev sugen på något att dricka när vi pratade med en som satt där och drack, det bara vattnades i munnen på mig. Vi bestämde oss för att ta ut pengar och gå in och ta en Cider. Trevligt var det inne på Puben, lagom mycket folk. Väldigt spontant och oplanerat, det är då det blir som bäst för det mesta, tycker jag..

Gick till Linda för att hämta min cykel och vi pratade lite innan jag gick hem till mig. Var ju vaken i 2o timmar och det kändes verkligen i kroppen på mig, märktes ju direkt när jag la mig i sängen, var ju helt jävla slut och jag somnade som en stock! Härligt för en gångs skull..

Ni får ha en bra dag folks! Tjing tjong! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards