Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Linda - 15 juli 2009 21:21

Nu har jag suttit och kollat igenom Glaze Maj nummer 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat lite produkter och det är mest kläder, vilket är väldigt roligt.


Detta hittade jag i Glaze Maj nummer 2oo9:

* ACO Summer Breeze Passionsfrukt & Mangolja Bodylotion finns hos Apoteket, 59 kronor- VILL HA! Billig och bra är den också dessutom! En skön lotion med doft av blommor och sommar. Lämnar huden mjuk och mediumstarkt doftande. Ett plus för minipriset!

* Kanebo Sensai Hydrachange Eye Essence, 1195 kronor- Huden kring ögonen behöver extra vårdande och återfuktande produkter som inte belastar det känsliga området med alltför stora molekyler, vilket fetare krämer kan göra. En nykomling från Kanebos Sensai-serie är ett flytande serum på pump som blir osynligt på huden - lätt som vatten, lyxigt som få!

* Klänning H&M, DÅ 398 kronor NU 198 kronor- Fin klänning i fint mönster! Skulle dock drunkna i denna långa klänningen, men fin är den!

* Maria Westerlind Klänning, DÅ 1999 kronor NU 999,5o kronor- FIN klänning i fint mönster! Om man bara var liiite längre!

* Klänning Monki, 4oo kronor- VILL HA! Så söt klänning och billig är den!

* Klänning Monki, 18o kronor- Klänningen är öppen i ryggen vilket jag tycker är snyggt! Den är snygg och jävligt billig!

Av Linda - 15 juli 2009 18:34

Imorse var det dags att stiga upp tidigt som faaan. Jag är inget fan av att gå upp tidigt direkt, men det är däremot jävligt skönt att sluta klockan tre. Rätt lugn dag på jobbet idag, lite mycket gnäll på den jag jobbade med bara, men jag stänger av mina öron, orkar inte höra det där gnället och klagandet. Men annars gick det bra! Skönt att sluta mitt på dagen tycker jag. Cyklade till ICA efter jobbet och köpte CHIC och en Baugette med Smögenröra, ska bli jävligt gott att äta den där Baugetten nu kan jag lova! Börjar bli hungrig nu faktiskt, inte vart speciellt hungrig innan idag.. Sitter på balkongen och njuter, kommer en del moln nu, men det är fortfarande jävligt skönt ute får jag säga!

Ni får ha en trevlig onsdags kväll folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards