Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Linda - 9 juli 2009 22:05

Detta glass paketet köpte jag förra torsdagen, har ätit några stycken nu. Hade det vart varmare så hade paketet redan vart slut!

Vad tycker du om Piggelin?

Bra eller Anus?

Av Linda - 9 juli 2009 13:16

Idag har dagen kommit den här veckan som jag har väntat på, min ENDA lediga dag denna veckan. Sen kör jag på tills på måndag kväll.. Är redan helt jävla slut i kroppen efter att ha börjat jobba nu igen, men det är också mycket på grund av att jag har sovit så jävla dåligt det senaste. Så idag har jag sovit länge, länge faaaaaan vad skönt det var! Oerhört skönt och behövligt var det också för min kropp att få göra.

De ringde faktiskt imorse från jobbet och frågade om jag kunde hoppa in och jobba idag, men jag sa det att detta är min enda lediga dag den här veckan och sen ska jag tvätta idag klockan tolv.. Vet inte om de blev så glada, men jag brukar faaan inte tacka nej om de ringer, men jag har svårt att få tvätt tid här i detta långa huset med alla lägenheterna.

Hade jag hoppat in och jobbat hade jag jobbat åtta dagar i sträck, utan paus plus att jag ska jobba helgen.. Jag hade fan inte fixat det faktiskt! Så de på den avdelningen får la tycka vad de vill då, men åtta dagar i sträck är mycket och det är jävligt långa pass här i helgen också..

Ska dock kunna hoppa in och jobba när någon är sjuk nu utöver mitt schema, men idag var jag ju upptagen!


Aja, de två första maskinerna är igång och jag ska snart ner och hämta det som ska upp och slänga in två nya maskiner. Blir fyra stycken idag, så jag kommer inte hålla på hela tvätt tiden idag =) SKÖNT!

Ska fixa Buffalo Wings, Ris, Currysås och Sallad till idag också, jävligt gott är det ändå!

Ni får ha en bra torsdag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards