Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Linda - 2 juli 2009 21:44

LOVE, LOVE <3

Av Linda - 2 juli 2009 18:50

Jaaa, fy faaaan vad jag älskar sommaren och värmen :) Så jävla underbart, bara det jävla havet som saknas här eller en stor bra sjö! Ska inte klaga sorry, men det hade underlättat lite granna..

Jag har njutit varenda dag nu på min semester som TYVÄRR börjar närma sig sitt slut.. DEPRIMERANDE! Jag vill bara en sak och det är att åka hem till mitt älskade Göteborg igen. Fick höra massor när jag var nere av mina GOA kompisar, åååå jag vill dit! Vad framtiden visar det återstår att se helt enkelt, men jag har haft mina tankar och funderat mycket, mycket och länge, länge på vissa saker!


Annars har detta vart en vanlig torsdag. Var på PA:s och handlade mat förut, det var rätt tomt i mitt kylskåp efter att jag vart borta. Det bästa var ju att det jag handlade idag inte ens kostade 4oo kronor :D LYCKLIG, haha! Brukar ju alltid bli mycket mer annars för min del när jag handlar, fast jag hade ju en del i frysen så det var bara lite annat smått jag köpte. Jag hade lite Africana i kylskåpet så jag åt det idag tillsammans med Sallad och Krossad Ananas till, mycket gott! Annars just an regular torsdag.

Ha en skön kväll folks! Tjing tjong!


Av Linda - 2 juli 2009 13:04

Den här låten är för mig en riktig sommarlåt :)

Jill sjunger ju för jävla bra också!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards