Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Linda - 12 juni 2009 16:15


Nu har jag suttit och kollat igenom Plaza Kvinnas Maj nummer 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat lite och dessutom är det lite blandat.


Detta hittade jag i Plaza Kvinnas Maj nummer 2oo9:

* Bikini LaRedoute, 499 kronor- Fin bikini! Gillar dem turkosa stenarna!

* Baddräkt H&M, DÅ 198 kronor, NU 129 kronor- Fin baddräkt i fint mönster! Gillar att det är en halterneck-modell på baddräkten!

* Klänning H&M, 498 kronor- Snygg klänning i snyggt mönster!

* Jean Paul Gautier Classique Summer Parfym 1oo ml, 585 kronor- Så Snygg flaska! Priset för somrigast design går utan tvekan till sommarens variant av Jean Paul Gautiers Classique. Inte nog med att doften har fått en fräsch uppdatering med somriga noter som apelsinblom, clementin, jasmin, liljekonvalj och vanilj. Även flaskan den klassiska rosa kvinnokroppen, har säsongen till ära dekorerats med vackra snirklade blommönster i vitt.

* L´Oréal Visible Lift Serum Inside Instant Lift Foundation, 165 kronor- Uppnå vårens åtråvärda perfekta bas med L´Oréals nya foundaion, en ny flytande bas innehållande ett serum som hjälper till att reducera rynkor, strama upp huden och ge den lyster!

* Shiseido Daily Bronze Moisturizing Emulsion Self Tanner, 33o kronor- En återfuktande creme som stegvis ger mer och mer färg, beroende på hur många appliceringar man gör. Cremen är lätt att få jämn och lämnar ett slätt resultat. Doftar mycket svagt och lämnar ingen obehaglig brun-utan-sol-lukt!

* Ole Henriksen Rub ´n´Buff Bodyscrub, 71o kronor- Ljuvligt doftande lyxscrub som gör huden silkeslen redan efter första användningen. Innehåller citrongräs och lavendelolja som gör underverk med huden!

Av Linda - 12 juni 2009 15:45


Idag har det var ett jävla skitväder ute, och det är det fortfarande. Eftersom jag har jobbat fick jag ta på mig något bekvämt som min nya topp. Hur skön som helst är den - LOVE it!


* Topp, Ginatricot, NY!

* Jeans, JC.

* Strumpor, Lindex.

Av Linda - 12 juni 2009 11:50

Nu är jag på jobbet och jag slutar om två timmar :D YEAH!

Var ute på rasten med S., vi gick till Netto i regnet med våra tofflor. Vi blev pisseblöta, men mest S., Ucha jävla skitväder är vad det är men men!

Snart ska jag hem och vila lite - sen kommer syrran :D

Ha en bra dag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards