Direktlänk till inlägg 11 juni 2009

Övertrött..

Av Linda - 11 juni 2009 12:06

.. Det är jag det! Jag sov ju så dåligt natten till igår, och idag kommer jag att känna av det dem få timmarna jag sov. Inatt fick jag i alla fall sova vilket verkligen behövdes. Vakna halv sju imorse och gick på toaletten då sken solen in i köket - fan vad den sken. Men nu då? REGNmoln som vanligt! Brukar ju vara bättre väder på morgonen det vet jag. Men så jävla irriterande är det bara.. Som tur var tog det inte lång tid innan jag somnade om efter jag hade vart uppe det kan göra det ibland nämligen. Tråkig dag. Orkar inte göra något speciellt idag eftersom jag är så slö.. Så är det! Meen jag ska dammsuga lite här eftersom jag får besök imorgon :D Eftersom jag jobbar imorgon kommer jag inte hinna det eller orka med att dammsuga när jag kommit hem från jobbet. Ni får ha en trevlig torsdag folks! Tjing tjong!


UPDATE: Jag var ute och powerwalkade 2o minuter på kvällen. SKÖNT var det ute det började regna, men det var inte ett dugg kallt. Jävligt härligt var det i alla fall att vara ute och gå :)

 
 
Agnez

Agnez

11 juni 2009 14:49

Jo det gick bra ändå ida, även fast det var lite trist. Fick blommor eftersom det är min sista dag imorrn. Käka lunch ute med två kollegor :P Mkt trevligt! Imorrn är som sagt sista dan.. sen får vi se... Jag ska jobba som receptionist på campingen här.. blir nog skoj :P I helgen händer de nog inte så mkt annat än jobb. Kanske drar iväg ti nå kompisar med karln.. om han inte ska jobba el nå.. ska på gymet ida. intro, sen ska jag klara de sj :P haha, få se då! kram kram

http://www.agnez.bloggagratis.se

 
Emelie

Emelie

11 juni 2009 16:57

hahah ja jag håller med, exakt den dagen som du skrev att det var som att man bara ville skrika så kände jag så!
Har du något kul inplanerat till semestern då? :)

http://fimpen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards