Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Linda - 10 juni 2009 20:20


Nu har jag suttit och kollat igenom CHIC nummer 9 (23 April) 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag hittade en hel del faktiskt - andra dyrare än andra...


Detta hittade jag i CHIC nummer 9 (23 April) 2oo9:

* Skor Nelly finns hos www.nelly.com, 899 kronor- Snygga skor!

* Brian Atwood Pumps finns hos www.netaporter.com, 57oo kronor- Snygga skor i härliga färger!

* Blus Lindex, DÅ 349 kronor NU 199 kronor- Tycker att den här blusen är fin!

* Klänning ASOS, 46o kronor- Jättesnygg klänning, men skulle kanske liite mindre hjärtan på axeln!

* Klänning ONLY, 259 kronor- SÖT så söt klänning, och billig dessutom!

* Alexander Wang Klänning finns hos www.netaporter.com, 6738 kronor- VILL HA! SJUKTSNYGG! Härliga färger, ååå vill verkligen ha denna!

* Hervé Léger Klänning finns hos www.mrsh.se, 145oo kronor- VILL HA! Dessa är så jävla snygga dessa klänningarna, men sjuktdyra också!

* Estée Lauder Goddess Body Oil Spray, 325 kronor- Den mjukgör din hud, ger sensuell lyster och har en doft som får änglar att spela. Estée Lauders olja ger inte bara kroppen, utan även vårkänslorna en extra skjuts.

* Guerlain Parure Aqua Foundation. 61o kronor- VILL HA! Lite lyxig flaska är det, tycker jag!

* Guerlain Success Eye Tech Ögonkräm, 1o35 kronor- VILL HA! Lite väl dyr för min plånbok, men en vacker dag så! 

Av Linda - 10 juni 2009 17:44

Vilken seg dag det var att jobba idag! Jag höll nästan på att somna på jobbet förut runt två - det var ju så segt också vid den tiden. Men det kan ju ha att göra med att det är sånt förbannat, jävla tråkigt skitväder! VART ÄR VÄRMEN? Jag börjar ju för fan gråta snart av detta jävla så kallade "sommar vädret".. Dessutom har jag sovit jävligt dåligt hela natten. Vet dock att jag sov imorse eftersom jag drömde, och tyvärr, drömde jag inte om vad som helst eller vem som helst utan om honom! SKIT! Chefen ringde och väckte mig också mitt i drömmen kanske bara var lika bra. Men men, bra att jobba även om det var lite segt. Fick bytt min tid på fredag också vilket underlättar en hel del :D

Just det ja, Linda var här imorse för att hämta sina skivor, men det var bara en kort sväng eftersom det var innan jag skulle iväg och jobba. Nu är jag hungrig ska faktiskt äta Potatissallad, Rostbiff och Sallad idag igen, men nu äter jag dem sista skivorna av Rostbiffen innan den blir för gammal! Ha en bra eftermiddag! Tjing tjong!

Av Linda - 10 juni 2009 11:30

Nu när jag har läst ut CHIC nummer 9 (23 April) 2oo9, kom jag till den här artikeln med Måns. Jag tänkte skriva ner lite vad jag kunde läsa.


Måns Zelmerlöw är ena halvan av Sveriges snyggaste par och aktuell med ny platta. För CHIC berättar han om läskiga fans och om kärleken till Marie.

Artikeln är skriven av Caroline Nilsson.


Berätta om nya plattan!

- Jag har fått skriva väldigt mycket, vi hade säkert hundra låtar att välja mellan. Jag skrev lite på förra plattan också, men det var ju så dåligt! Det var så dåliga rim, riktiga nördrim rakt igenom och jag tillförde ju ingenting till melodierna.


Vilken är den bästa låten du har skrivit?

- Jag var väldigt nere när det tog slut med mitt ex och då skrev jag "Impossible". Det är den bästa text jag har skrivit.


Jag hörde om ett musikalerbjudande?

- Jag har fått ett erbjudande om "Chicago" i London. Och det är så klart en av mina stora drömmar att få komma utomlands och göra musikal. Ingenting är bestämt, men jag har varit över och gjort castings.


Är du besviken över Melodifestivalen?

- Jag var väl aldrig särsklit segerviss själv, jag ville vinna, men förstod att det skulle bli väldigt svårt. Men när jag fick jurypoängen, så är det klart att mina förhoppningar blev större.


Men sedan svek folket dig. Du såg lite arg ut...

- Ja, jag såg ju ut som att jag ville mörda någon. Just i det ögonblicket var jag besviken, men två sekunder senare var jag väldigt nöjd ändå. En dröm är att representera Sverige i Eurovision och den lägger jag inte på hyllan bara för att det inte gick den här gången!


Kändes det jobbigt att EMD slog dig med EN poäng?

- Nej, jag tycker jättemycket om dem, de är sköna killar och vi är bra vänner så det var ingen fara, men det är klart att jag hellre hade kommit trea än fyra.


Du har en egen blogg.

- Jag hade faktiskt en blogg redan när jag var fjorton på mitt fotbollslags hemsida. Jag hoppas verkligen inte att den finns kvar för den var inte rumsren, och handlade om allt utom fotboll. Man kan säga att jag var en av de första bloggarna, haha. Sedan började jag igen när jag skaffade min hemsida för tre år sedan. Jag gillar att skriva.


Vad är det knäppaste ett fan har gjort mot dig?

- Dels hade jag lite fönstertittarproblem. Jag fick ett brev från en tjej som berättade att hon hade sett mig och min tjej. Jag kan inte direkt gå naken från duschen längre. Sedan har jag fått en fyrasidig erotisk novell som handlade om mig och tjejen som skickade den.


Och så hade ni inbrott nyligen?

- Ja, de snodde bland annat två gitarrer, en mick och min dator som jag hade foton i och massor av låtar som inte hade blivit släppta. Jag hade köpt en backup två dagar innan, men inte hunnit ladda över allting. Det är olustigt att någon har traskat omkring hemma och vi vet inte hur de har tagit sig in, för det verkar nästan som om de hade nyckel.


Du verkar ju vara en riktig svärmorsdröm, men när blir du riktigt arg?

- Jag kan vara rätt känslig och har svårt att ta kritik. Det är ju tyvärr så att det oftast är det negativa som sätter sig och så glömmer man bort allt det positiva man har hört. Jag försöker att inte läsa recensioner...

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards