Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Linda - 2 juni 2009 22:55

Idag har jag vart på stan en sväng. Det var rätt skönt när jag cyklade dit, men det blåste en hel del bara. Jag tittade lite men inte så jävla noga. Jag var inne på Hemtex och köpte mig en Handduk som jag gick och tittade på i Göteborg (lägger upp bilden imorgon) - så den är jag nöjd med. Var även och tittade på Blomsteraffären nere vid stationen också. Jag är lite sugen på att köpa en fin blomma, men jag hittade ingen som jag ville ha.


Sen var det bara att cykla hem igen eftersom S., skulle komma förbi. Vi satt och tjötade ute på min balkong och njöt av solen som var då. Men sen kom dem där jävla molnen och då blev det genast kallare. Vi bestämde oss för att käka ute. Ingen av oss var sugna på att laga mat eller visste vad man skulle laga för mat. Vi rabblade upp några namn och bestämde oss för Mingus, och båda sa Nachostallriken där! Vi gick dit och åt - det var ritkigt, riktigt gött :) Vi pratade om gamla bra serier och då blev jag sugen på att kolla på Willys om dem hade bra serier där. Så när vi var klara på stan gick vi dit och jag kolla på deras DVD-utbud, och jag hittade Pretty Woman och Dirty Dancing :D Mina favoritfilmer! Vi gick hem till mig och kollade på Äntligen Hemma, vilken jävla fin kåk dem byggde :) Som jag för övrigt missat hela jävla säsongen! Hon gick hem för en timme sedan ungefär. Stackaren var så trött, men det förstår jag det! Trevlig dag med god mat :) Jaha, jag lär ju inte somna eftersom dem som tar Studenten väsnas som fan nu. Ja, det lär bli omöjligt. God natt på Er i alla fall! Tjing tjong folks!

Av Linda - 2 juni 2009 12:55


Eftersom det blåser så mycket idag får jag ta min Jeansjacka till min outfit.


* Linne, Ginatricot, NYTT.

* Leggings, Ginatricot, NYA.

* Tygskor, H&M.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards