Direktlänk till inlägg 31 maj 2009

SHOPPING BOKIA, GINATRICOT och H&M

Av Linda - 31 maj 2009 22:34

Nu när jag var nere i Göteborg i veckan hann jag självklart med lite shopping trots dem intensiva dagarna. Jag är jättenöjd med mina köp den här gången också precis som sist jag var nere. Jag hade velat hitta liiite mer kanske, men jag är ändå jättenöjd faktiskt.


Nedan följer bilder på det jag shoppade i Göteborg:

* Sophie Kinsella "Karriär och köksbesvär", 99 kronor, Bokia- Billig bok för att vara inbunden och inte vara på rea! Jag gillar dessutom Kinsellas böcker.

* Randig Topp, 149 kronor, Ginatricot- LOVE IT! Den här gick jag och tittade på när jag var nere i Göteborg för 3 veckor sedan, och jag drog i den, men jag avvaktade tills den här gången! Hade velat ha den i olika färger och dem var dessutom slut...

* Randig Topp, 149 kronor- Ginatricot- Snygg topp och jag gillar den!

* Dove Duschkräm, 29,5o kronor & Dove Deo, 29,5o kronor, båda från H&M- Duschkrämen luktar underbart gott!

* Linne, 79,5o kronor, H&M- Fint och billigt linne, samtidigt enkelt till dessa varma dagarna - perfekt!

 

 
 
Ellie

Ellie

1 juni 2009 22:21

Vilka söta tröjor :)

Jo precis. Allt man gör mycket blir man ju van vid, samma med det :)

Ja men eller hur!
Man var så jävla lycklig när man gått ut, men efter nån månads arbetslöshet så märkte man ju hur lätt man haft det egentligen.
Då kändes de som att man sparkades ut i världen alldeles för fort!

Ja låg också ute här om dagen. Började jobba eftermiddag från och med denna veckan, slutar kl.18 så jag har ingen tid till solen nu :/ Trist.
Men de skulle bli kallt från imorrn, sen är de bara att hoppas på att jag går tillbaka till vanliga tiderna nästa vecka :)

http://estella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards