Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Linda - 31 maj 2009 22:34

Nu när jag var nere i Göteborg i veckan hann jag självklart med lite shopping trots dem intensiva dagarna. Jag är jättenöjd med mina köp den här gången också precis som sist jag var nere. Jag hade velat hitta liiite mer kanske, men jag är ändå jättenöjd faktiskt.


Nedan följer bilder på det jag shoppade i Göteborg:

* Sophie Kinsella "Karriär och köksbesvär", 99 kronor, Bokia- Billig bok för att vara inbunden och inte vara på rea! Jag gillar dessutom Kinsellas böcker.

* Randig Topp, 149 kronor, Ginatricot- LOVE IT! Den här gick jag och tittade på när jag var nere i Göteborg för 3 veckor sedan, och jag drog i den, men jag avvaktade tills den här gången! Hade velat ha den i olika färger och dem var dessutom slut...

* Randig Topp, 149 kronor- Ginatricot- Snygg topp och jag gillar den!

* Dove Duschkräm, 29,5o kronor & Dove Deo, 29,5o kronor, båda från H&M- Duschkrämen luktar underbart gott!

* Linne, 79,5o kronor, H&M- Fint och billigt linne, samtidigt enkelt till dessa varma dagarna - perfekt!

 

Av Linda - 31 maj 2009 17:52

Gårdagen var intensvi, ojojoj! Mycket att göra från att jag hade vaknat i princip. Jag blev hämtad strax innan tolv. Jag skulle hjälpa J., med att köpa tågbiljetter åt dem till torsdag. Sen åkte vi iväg och handlade mat till kvällen på PA:s, och sen ner till ÖB för att köpa tallrikar, bestick, glas och två engångsgrillar. Efter det var det bara att åka hem igen, och tvätta golvet, damma av och fixa lite. Jag hann sitta en kvart ute på balkongen innan det var dags att ge sig in i duschen!


Linda kom när jag skulle ta mitt balsam i håret så hon var inte här alltför länge medans jag var osocial. Vi sminkades oss samtidigt och under tiden kom J., hit, lite senare kom dem andra. Linda och jag fixade bara i ordning Salladen, så kunde vi gå ut sen bakom mitt hus, och sätta oss på gräsmattan för att sätta igång grillarna. Det tog lite tid och den ena var ju fan stendöd! Men den gav med sig till slut efter lite fipplande och envishet. Det var väldigt Gott att grilla :) Skönt var det ute också, men det blev lite kyligare därute runt åtta, och då gick vi tillbaka till min lägenhet. Den största delen av kvällen spenderades faktiskt ute på min balkong när vi kom tillbaka :) JAG ÄLSKAR MIN BALKONG! Helt jävla underbar kväll var det och inte ett dugg kallt heller - riktig skön sommarkväll. Vi åkte till Plantis efter halv tolv och när vi kom in där var det tomt på folk, men efter tolv kom det fler. Bra kväll på Plantis faktiskt :) Inte för mycket folk och dem flesta snorungarna var nog på Terrassen och skumpartyt där! Mycket dansande blev det så jävla skönt att bara skaka loss :D

Idag är det en väldigt trött Linda, men så ska det vara när man vart ute och festat dagen innan! Nu ska jag äta mina färdig marinerade Kotletter, Potatissallad och Salladen. Så gottigott gott!

Ha en bra eftermiddag folks! Tjong tjong! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards