Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Linda - 26 maj 2009 20:05

Idag strax innan två åkte jag ner med tåget till Göteborg. Här hemma sken solen, men när jag kom ner med tåget så regnade det! När jag hade gått av tåget gick jag mot Kompassen, och in på Gina för att lägga undan en topp tills imorgon, men den fanns inte där så jag gick till Kungsgatan istället, och in där på Gina. Därinne hittade jag min topp, men eftersom löning är den 27:e varje månad när man jobbar inom kommunen så fick jag lägga undan den tills imorgon! Har vart seg som fan idag efter mitt jobb i lördags natt är helt slut verkligen! Skönt att slippa laga mat också för en gångs skull.

Igår åt jag Wok med Nudlar och det var rester, och idag när jag kom hem till mamma åt jag Lasagne! Jag och S., gick till Torget för att kolla lite snabbt, och att gå in på H&M var rena jävla besvikelsen... Helt värdelöst var det där inne det är mycket mindre där inne nu också lite irriterad blev jag över det. Hitta ju inget där inte kläder i alla fall. När jag kommer hem på torsdag kommer jag lägga upp bilder på det jag har shoppat härnere.

Nä, nu ska jag se på teven lite. Tjing tjong folks!

Av Linda - 26 maj 2009 12:30

Japp, så är det =)

Vackra ögon!

Heeeeeet ;)

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards