Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Linda - 24 maj 2009 20:20

Ja, herrejävlar, det är jag verkligen idag. Jag har ju aldrig jobbat vaken natt så här innan. Jag kände mig nästan lite groggy förut och det gör jag fortfarande. Gått runt med lite huvudvärk är liksom lite körd liksom i hövvet. Jag har inte orkat tänka eller något sånt där idag. Bara gått runt som en jävla zombie här idag. Men peppar, peppar jag höll mig då fan vaken hela jävla natten! Satt med B., och snackade inatt, och vi skrattade jättemycket - hon är för jävla rolig! Den andra som jobbade däremot - vilken idiot alltså! Jävla männsika!

När jag kom hem imorse tog jag en macka, och tittade lite på teven. Jag kände mig inte trött eller så, men det var bara för jävla härligt att lägga sig i sängen, och då kände jag att jag var helt slut i kroppen när jag kopplade av. Så jag la mig sju och vaknade sex timmar senare igen; klockan ett. Hade egentligen behövt sova två timmar till MINST, men nej det kunde jag inte göra.. Laga mat har jag heller inte orkat göra, men eftersom jag hade så mycket Sallad kvar efter att jag har ätit Tacos igår, så kokade jag bara lite Barilla Penne Rigate Makaroner, och blandade dem med mina Makaroner - sedär en Sallad en väldigt grön sådan! Jaaa, fy fan vilken vecka detta kommer att bli för min del! Kommer vara helt jävla död här nu i några dagar. RÖVEN också eftersom jag åker till Göteborg på tisdag. Kaos-vecka med en jävla massa sömn att ta igen... Jag är väck idag som sagt, orkar inte mer nu. Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards