Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Linda - 23 maj 2009 20:50

Jaaaa, herre jävlar. Jag ska jobba natt för första gången i hela mitt liv. Detta lär ju bli jävligt intressant, och det ska bli jävligt kul och se om jag kan hålla mig vaken.

Mina tankar är ju nån helt annanstans och hos någon. FAAAAAAN också säger jag bara. Aja, bajs helvete!

Ha en trevlig kväll allihopa! Jag lär ju somna till inatt fy fan alltså..

Av Linda - 23 maj 2009 12:22

Igår hade jag en liten Tacoskväll med en kompis. Vi lagade maten och tjötade lite. Lite senare gick vi till en kompis till min kompis. Vi skulle bara kika lite snabbt i lägenheten där, men jag fastnade framför OC där en liten stund. Det var ju hur jävla längesen som helst som jag såg den tredje säsongen av OC - eller längesen över huvudtaget måste jag säga. Kvällen blev la inte riktigt så jävla bra, men men!

Jag såg Filip och Fredriks Söndagsparty igår i repris eftersom min man skulle vara med. DET VAR FAN DET JÄVLIGASTE! HAN VAR MED TVÅ SEKUNDER, OCH INTE MER! Då blev jag lite irriterad att han inte var med längre.

Sova inatt kunde jag inte heller göra. Jag låg och tänkte och saknade someone. Då gick det fan bara inte tittade på klockan halv fyra sist tror jag att hon var. Det är rätt fint väder idag så jag ska snart ge mig ut och cykla en lång sväng.


Ååååå, R., min kusin är på väg till London nu, och han ska vara borta till tisdag! Fan vad gött för R., att komma iväg så där, och London lär ju vara spännande - där finns ju hur jävla mycket som helst..

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards