Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Linda - 21 maj 2009 18:26

... I kroppen efter igår. Jag gick ut för fort och hårt helt enkelt. Jag har slappat till mig lite jag skulle tagit det lite lugnare. Aja, jag får skylla mis själv att jag har så här ont i kroppen! Förhoppningsvis gör det inte lika ont imorgon det hoppas jag verkligen! Har ju inte gjort så mycket idag eftersom jag är lite halvt handikappad.

Jag var lite lat och åt samma mat som igår; Wok med Nudlar. Har vart en seg vecka och min ork till att laga mat finns inte just nu - då är tur att man har rester! Jag bara längtar till nästa vecka - nämligen onsdag :) Då kommer jag äta Smörgåstårta, och det är ju bara för jävla, jävla gott!

Oj, vad detta var intressant.. Ska in och duscha nu! Ni får ha en bra torsdag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 21 maj 2009 12:10

Dra åt helvete vilken jävla träningsvärk jag har i min kropp idag.. Och det är i benen som jag har ont! Den här dagen kommer vara riktigt jävla jobbig känner jag, och det fick jag känn på när jag skulle sova inatt hur det värkte. Jag vet ju varför jag har ont - skillnaden hade vart om jag inte ens visste varför. Annars var det en bra dag igår förutom att jag tog i lite väl mycket.

Dessa jävla helgdagar då? Vad fan är dem bra för? Okej, om man har jobb måndag-fredag så är det jävla skönt. Men inte för min del. Vad fan ska jag göra dem här dagarna? Jag hoppas att jag får en dag då jag får jobba i alla fall annars kommer det bli jävligt ensamt..

Skulle åkt ner till Göteborg dem här dagarna, MEN det går ju fan inte heller eftersom jag väntar på två jävligt viktiga brev - som MÅSTE komma på tisdag! Annars hade jag inte vart kvar här då hade jag åkt hem istället än att vara själv. Aja, shit the same som allt annat!

Ha en bra dag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 21 maj 2009 00:40

 



   

    


Nu har jag suttit och kollat igenom Glamours Maj nummer 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat lite blandade produkter vilket är väldigt roligt.


Detta hittade jag i Glamours Maj nummer 2oo9:

* Svarta Emma Cook-pumps, TopShop, 799 kronor- Tycker att dem är lite fulsnygga dem där skorna!

* Lila Princesse Tam Tam Bikiniöverdel, finns hos www.bodhi.se, 549 kronor- Så jävla snygg överdel och snygga färger!

* Lila Princesse Tam Tam Bikinitrosa, finns hos www.bodhi.se, 429 kronor- Snygga Bikini Trosor, och färgerna gillar jag som sagt!

* Blommigt Linne, H&M, 149 kronor- Tycker att detta linne är jättesött, och syrran har detta linnet!

* Dior Miss Dior Cherie L'Eau Parfym 5o ml EdT, 575 kronor- VILL HA! LUKTAR UNDERBART! En friskare variant av originalet. Pomerans ger krydda åt den annars mjuka doften.

* Clinique Happy In Bloom 3o ml EdP, 29o kronor- VILL HA! Blomdoft som aldrig blir för söt eller barnslig. Plommon, grönska och frukt ringas in av liljekonvalj, fresia och mimiosa.

* Rosa Klänning, Monki, 5oo kronor- Tycker att den här klänningen är fin, och färgen gillar jag också, hihi!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards