Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Linda - 20 maj 2009 16:46

Ååå, kan det inte braka loss riktigt ordentligt? Fan vad gött det hade vart om det bara brakade loss! Molnen är riktigt, riktigt mörka ovanför M-berget nu. Jag tycker om när det åskar. Det är mysigt tycker jag. Jo jag kanske är lite knäpp, men det är vad jag tycker =) Jääävlar vad mörkt det är där borta det kommer komma mycket regn ser jag.

Jag har vart duktig och dammsugit lägenheten idag, och gjort lite annat här hemma. Nu ska jag laga mat; Wok och Nudlar ska jag äta idag. Jag ska bädda rent i sängen nu också så det är gjort det ska bli skönt att lägga sig ikväll i en nybäddad säng! Tjing tjong så länge!

Av Linda - 20 maj 2009 11:50

Varför kan det aldrig vara fint väder för? Det är så många andra som har fint väder och vi har bara grått, grått tråkigt jävla skitväder! Jag vill ha soool och värme! Okej, det är inte kallt ute det är rätt skönt, men ändå grått och lite duggregn.

Sen undrar jag när den där jävla POSTEN kommer? Jag har vart ute redan idag, och nu när jag cyklade hem såg jag brevbäraren på andra ställen, men INTE FAN har den kommit till mig!!! SKITPOST! Jag väntar på ett jävla viktigt brev samma nästa vecka också. Dem måste fan komma i tid alltså. I måndags kom posten halv två - det är fan INTE OKEJ, enligt mig att komma så jävla sent! Dem har mer att göra en måndag visst, men varför är min jävla-post-jävla-skit alltid försenad för?? Jag blir fan irriterad alltså! Så blir det la när man är timanställd/arbetslös - man har inget liv!!!!

Äää, tjing tjong! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards