Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Linda - 13 maj 2009 17:00

Idag har det vart riktigt skönt ute även om det kommit massa moln emellanåt, och faktiskt liiite droppar regn kom på mig när jag cyklade från PA:s förut. När jag kom till mitt hus regnade det däremot inga droppar. Eftersom det vart så härligt väder har jag cyklat en hel del idag. Men jag har även suttit ute på min balkong och läst :)

Jag ska laga lite mat nu Kotlett, Ris, Béarnaisesås och Sallad till. Sen när jag har ätit klart kommer jag sätta mig på balkongen igen, och läsa och bara njuta :) Sen blir det ju jobb tre kvällar resten av den här veckan så jag måste passa på idag :S

Ni får ha en bra dag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 13 maj 2009 12:00

      

   

    

          


Nu har jag suttit och kollat igenom Plaza Kvinnas April nummer 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat en del och det är även blandade produkter.


Detta hittade jag i Plaza Kvinnas April nummer 2oo9:


* Estée Lauder Pure Color Gloss, 215 kronor- VILL HA! Den här färgen är så fin, tycker jag!  

* Sisley Instant Perfect, 455 kronor- Med nya Instant Perfect från Sisley, en supermjuk gellotion som jämnar ut och lyser upp, får du ett yngre, fräschare utseende på sekunden. Använd före din makeup, eller som en snabb touch-up under dagen.

* Marc Jacobs Daisy Limited Edition Parfym 5o ml EdT, 625 kronor- VILL HA! Den här gången med gröna, sköna blommor och dofter av jordgubb och jasmin.

* Redken Forceful 23 Hårspray, 31o kronor- En superspray som känns torr och ger en oerhörd stadga utan att lämna några oönskade vita spår efter sig. Man behöver inte spraya speciellt mycket för att frisyren ska hålla sig på plats, men även om man gör det blir håret inte onaturligt och stelt.

* Rosa Louis Vuitton Stephen Sprouse Collection-väska, 73oo kronor- VILL HA! Kan ju bara drömma om den här, men den är SNYGG!

* Rosa Odd Molly-sidennattlinne, 7oo kronor- Perfekt att ha på kvällarna! Tycker att linnet är fint också!

* Mönstrad Bikiniöverdel, H&M, 98 kronor- Fin överdel med fint mönster!

* Mönstrad Bikinitrosa, H&M, 98 kronor- Fina trosor och färgen är härlig, tycker jag!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards