Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Linda - 10 maj 2009 19:15

Hit åkte syrran inatt. Faaaan vad fukskigt!

Jag vill också åka iväg nångonstans!

Men hon är värd detta efter en jobbig vinter!

Jag hoppas att hon får en bra resa där nere i alla fall.


Av Linda - 10 maj 2009 13:00

Jag tycker att det är synd att det blåser så jävla mycket idag eftersom det regnar ju inte. Det är lite molnigt, men man ser ändå den blåa himlen. Hade det inte blåst så mycket som det gör, och om det hade vart lite varmare hade det vart rätt skönt ute. I alla fall så jag kan sätta mig ute på min balkong på mina nya fina möbler, men NEJ inte!

Nu är jag bara förkyld jag hostar inte längre vilket är så jävla skönt! Men förkylningen kommer jag få dras med lite till tror jag :S ÄNTLIGEN är jag på bättringsvägen! Känns så jävla skönt.

Sitter och tittar på Talang nu. Det var en kille som sjöng Whitney Houstons "I will always Love You" - JÄVLAR vilken röst den killen hade.

Dessutom är dem i min hemstad där jag alltid kommer ha mitt hjärta; Göteborg. Ska fortsätta se på programmet. Vad göra när det ändå är så jävla dåligt väder ute?

Ni får ha en bra söndag folks! Tjing tjong! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards