Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Linda - 9 maj 2009 19:40

 


Nu när jag har läst ut Glaze Mars nummer 2oo9, tyckte jag inte att det fanns något speciellt som jag kunde läsa om i det här numret eller skriva om. Så istället har jag kollat igenom tidningen efter produkter som jag ville ha. Jag hittade inte så mycket, men lite blev det i alla fall.


Detta hittade jag i Galze Mars nummer 2oo9:

* Kerastase Chroma Riche Hårinpackning, 369 kronor- Kerastase Reflection Chroma Riche Masque från Kerastase är en ljusreflekterande mjukgörande hårinpackning för färgat, slingat och skadat hår. Håret återfår sin mjukhet, smidighet och blir lätt att forma. Intensifierar färgen och förser håret med en strålande glans!

* Röd Preen-klänning, 87oo kronor, finns hos www.netaporter.com- Jag tycker att den är snygg, och titta är ju gratis!

* MAC Studio Sculpt Puder Spf 15, 27o kronor- VILL HA!

* Bild på Glaze Mars nummer 2oo9.

Av Linda - 9 maj 2009 16:00

Fy faaaaaaaaaaaaaan vad glad jag är nu :D

Den här jävla förkylningen som jag har dragits med sen i måndags har äntligen börjat lätta på mig - ÄNTLIGEN! Det var faaaaaan på tiden nu. Mitt lock för öronen har släppt och jag pratar inte lika knäppt längre :)

Men jag är fortfarande inte helt frisk ändå, så det får bli till att vila den här helgen. Det är ju dumt att ta ut något i onödan i förskott och bli ännu sjukare!

Idag är det inget jävla höjdar-väder heller för den delen. Nyss kom det världens skur här, och blåser som fan gör det också. Dem där mörka molnen är på väg till mig nu ser jag - TUR att man ser så jävla bra från mig det underlättar väldigt mycket ibland får jag säga.

Hmm, funderar på vad jag ska äta för mat idag. Igår åt jag Schnitzel, Kroketter, Béarnaisesås och Sallad till. Jag får kika på vad jag har inne i frysen lite. Men jag tror jag vill ha Chicken Nuggets, Pommes Frites, Sallad och Vitlöksdressing till - jag är lite sugen på dem där små kycklingbitarna :)

Hur har Ni det ute i Sverige denna lördag? Hoppas att Ni får en bra lördag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards