Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Linda - 7 maj 2009 19:45


 

VILL HA, VILL HA, VILL HA!

SNÄLLA, kan inte jag få den här :)

Drömmen är att ha en egen Bayswater-väska!

Av Linda - 7 maj 2009 17:20

Jag börjar bli lite trött på det här nu speciellt min täppta näsa och hostan. Den är ju som jobbigast när jag ska sova och jag hoppar i den jävla sängen. Jag är hungrig med, men jag har ändå ingen lust att laga mat eftersom maten inte smakar någonting för mig. Jag kommer bara värma en Grandiosa Pizza istället då slipper jag känna den äckliga jävla osten i alla fall - hur den smakar :)

Annars har detta vart en jävligt tråkig händelselös dag som det är när man är sjuk, men det ska ju vara så också när orken inte finns där..

Just det ja, dem ringde från Resursen förut, och jag fick två dagar att jobba nästa vecka vilket blir jättebra! Jag hoppas på lite mer tider den här månaden kommer nog bli det också tror jag.. Jävlar, ska in och kolla mitt schema ja, får kolla det varje dag nu morgon och kväll så jag vet om jag fått in bokade tider framöver, men dem som är tätt in på ringer V., om sa hon förut.

Nä, dags att värma en liten skitpizza nu då! Tjing tjong så länge!

Av Linda - 7 maj 2009 11:25

Jag sitter och tittar på en repris av Efter Tio med Malou von Sivers, och han är en av hennes gäster idag.. Jag tycker att han är cool faktiskt :) Han sticker ut och han VÅGAR verkligen göra det, sånt tycker jag är häftigt! Inte vara som alla andra.. Dessutom har han bra saker att komma med. Dessutom är Göteborgaren Marcus Birro med och en gubbe, Stig Malm.

Inatt har jag sovit helt jävla värdelöst. Jag somnade nog runt tre någon gång. Jag kunde inte somna på grund av all jävla hosta och snuva :S IRRITERANDE är det helt klart! Men det är ju så här att vara sjuk och jag har sovit mestadels utan täcket jag har nog vart lite väl varm då!

Igår skaffade jag mig en sida som jag sagt att jag ALDRIG kommer att skaffa! HAHA, ja jag föll för den som alla andra. Där vek jag mig till slut!

Men jag kommer fortfarande hålla på att blogga här har man ju möjligheten att skriva av sig :)

Nä, nu ska jag titta på teve och bara vila den här dagen lär ju bli trött snart om inte annat. Ni får ha en bra torsdag folks Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards