Direktlänk till inlägg 6 maj 2009

Efter Tio med Malou von Sivers

Av Linda - 6 maj 2009 11:45

Nu sitter jag och kollar på reprisen av Efter Tio med Malou. Dem kommer ju bara visa repriser nu från våren i tre veckors tid - TRÅKIGT! Jag gillar hennes program och hon är en grymt bra journalist. Jag får nöja mig med repriserna månaden ut istället..

Annars är min förkylning lika dålig som den var igår. Halsen är svullen den med, men det är mest näsan jag blir GALEN på! Min hosta är inget vidare den heller för den delen. Jag sov mest på rygg inatt och det har funkat bra. Fast jag tror dock inte att jag sovit så värst bra ändå..

Fan, kan inte mina kläder komma idag som jag beställde från H&M i söndags? Jag vill ha mitt rosa linne :D LOVE IT!

Senare idag ska jag äta Makaroner och Baconsås jag lär ju inte känna någon smak av såsen om den är stark eller så. Men jag vill ha vanlig mat också inte bara Piroger som blir så jävla tråkigt i längden..

Nä, jag ska ge mig iväg på cykeln ut i regnet till PA:s för att köpa Näsdukar och billig glass för femton spänn. Hoppas bara att den smakar glassen.

Ni får ha en bra onsdag folks! Tjing tjong!

 
 
Ellie

Ellie

6 maj 2009 19:35

Du får göra de =)
Jo, de är sant.

Haha, jo man var ju det :p Men men, man är väl smartare nu ^^
Ah de är skönt det. Underbart att ha såna vänner :)

Ah, så är de ju iof.
Ja precis, riktigt skönt är det. Man orkar ju inte alltid bygga upp nya kontakter med folk liksom.

Jo, de blir bra pengar. Men de är ju svart, så jag får ju pengar en gång i veckan. Blir typ en tusenlapp i veckan, så man har ju alltid pengar då liksom.

Ja jag har ju det. Alla runt om mig säger de också, att det syns att jag mår bra nu, att det liksom lyser om mina ögon mer. Det är ju kul det också ^^

Ååh, jag tappar också smaken när jag är förkyld. Det är fan de värsta som finns! Och man är ju ta mig fan alltid sugen på saker då också! Typiskt.

Jo, de regnade igår hela dagen, men idag har de vart mer molnigt o lite sol.
Jo, då spelar de ju ingen roll om man är sjuk. Man kan offra sig dom dagarna och vara frisk dom soliga dagarna.

Förstår det =)
Jaa! Underkläder är de bästa som finns! Älskar o köpa fina underkläder med glitter o smycken.
Samlade på underkläder förut, köpte nya jämt, men nu blir de inte så mycket :/
Får bli ändring på det!

http://estella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards