Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Linda - 6 maj 2009 22:25


Nu har jag suttit och kollat igenom SOLOs April nummer 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat en hel del och det är inga skönhetsprodukter den här gången.


Detta hittade jag i SOLOs April nummer 2oo9:

* Färgade Solglasögon, TopShop, 249 kronor- Jag tycker dem är häftiga i designen, och härliga färger är det med!

* Randigt Dolce & Gabbana-underklädesset, 698 kronor, finns hos www.nelly-com- Tycker att mönstret är häftigt!

* Mönstrad Olivia Rubin-klänning, 1288 kronor, finns hos www.asos.com- Jag gillar att den är assymetrisk och, mönstret gillar jag också!

* Beige Behå "In Between Collection", Lindex, 229 kronor- Den är helt okej, kunde skippat mönstret, men den blir bara finare ju mer man ser den, tycker jag!

* Rosa Kilklacksskor, H&M, 298 kronor- VILL HA! Dessa är så jävla snygga!

* Rosa Väska, Accent, 199 kronor- Jag gillar den och färgen är riktigt härlig!  

Av Linda - 6 maj 2009 17:10


Igår när jag cyklade till PA:s handlade jag lite förnödenheter till mig som sjukling :) Glassen har jag inte smakat på ännu bara, men sen ikväll ska jag ta lite tänkte jag!

Av Linda - 6 maj 2009 11:45

Nu sitter jag och kollar på reprisen av Efter Tio med Malou. Dem kommer ju bara visa repriser nu från våren i tre veckors tid - TRÅKIGT! Jag gillar hennes program och hon är en grymt bra journalist. Jag får nöja mig med repriserna månaden ut istället..

Annars är min förkylning lika dålig som den var igår. Halsen är svullen den med, men det är mest näsan jag blir GALEN på! Min hosta är inget vidare den heller för den delen. Jag sov mest på rygg inatt och det har funkat bra. Fast jag tror dock inte att jag sovit så värst bra ändå..

Fan, kan inte mina kläder komma idag som jag beställde från H&M i söndags? Jag vill ha mitt rosa linne :D LOVE IT!

Senare idag ska jag äta Makaroner och Baconsås jag lär ju inte känna någon smak av såsen om den är stark eller så. Men jag vill ha vanlig mat också inte bara Piroger som blir så jävla tråkigt i längden..

Nä, jag ska ge mig iväg på cykeln ut i regnet till PA:s för att köpa Näsdukar och billig glass för femton spänn. Hoppas bara att den smakar glassen.

Ni får ha en bra onsdag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards