Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Linda - 3 maj 2009 21:00

.... med vädret under April månad, precis som alla andra i mitt län. Men jag vet att runtom i Sverige har det också vart jättefint väder. Jo, vad händer? Det blir mulet och KALLT igen! Självklart ska vädret jävlas nu när jag har mina fina Balkongmöbler. Men det blir nog bra väder en annan dag. Det som är så trist och tråkigt det är ju att jag har vant mig vid värmen.. Så blir det kallt och man börjar genast frysa! I alla fall jag gör det..

Aja ska inte bara skriva om detta. Jag har vart lite snuvig idag tror att det där jag känt i halsen börjar bryta ut lite nu. Får hoppas det i alla fall så jag slipper gå runt med en irriterad hals.

Vad har jag gjort annars idag då? Inte speciellt mycket; cyklade till PA:s en snabbis förut och hem. Det var ju kallt ute som sagt. Kom på tok för sent vad jag skulle laga för mat hade ju inte tagit fram något kött tills idag. Så jag åt en Pirog och Sallad till istället - lite tråkigt, men jag åt upp resten av Pizzan från igår lite tidigare på dagen, men jag var inte så värst hungrig då.

Nä, nu ska jag fortsätta se på Never Been Kissed på TV3. Ni får ha en trevlig kväll! Tjing tjong folks!


Jo, förresten Linda. Jag ska göra något som jag har sagt att jag aldrig kommer att göra. Vet du vad jag menar?

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards